تصور نکنیم با لغو تحریم کشور را با بی‌انضباطی مالی اداره کنیم

تصور نکنیم با لغو تحریم کشور را با بی‌انضباطی مالی اداره کنیم
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه تصور نکنیم با لغو تحریم کشور را با بی‌انضباطی مالی اداره کنیم گفت: حرکت اقتصاد ایران در جهت برنامه اقتصاد مقاومتی در دوره بعد از تحریم ها با مراقبت بیشتر ادامه خواهد یافت.
به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمد پاریزی افزود: با برچیده شدن تحریم ها نباید تصور کنیم که منابع زیادی آزاد می شود و با بی انضباطی مالی کشور را اداره کنیم .
وی تاکید کرد: در دوره بعد از تحریم ، ادامه مسیر حرکت مدیریت اقتصادی کشور مبتنی بر انضباط اقتصادی ، توجه به محدودیت ها و در قالب برنامه اقتصاد مقاومتی خواهد بود و تغییری در این مسیر نخواهیم داشت .
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی خاطرنشان کرد: اگر چه با رفع تحریم ها بخشی از تنگناهای مالی مانند گردش مالی و مبادلات مالی و تجاری ایران تسهیل خواهد شد اما به معنای آن نیست که منابع بدون برنامه در اختیار اقتصاد قرار گیرد.
پاریزی افزود:‌ برعکس ، در دوره پس از تحریم باید مراقبت کنیم که هر چیزی به عنوان انضباط اقتصادی برای کشور اهمیت پیدا کرد حفظ شود و این ریل گذاری استمرار یابد .
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: فارغ از نتیجه مذاکرات باید مقتضیات کشور را تعریف و بر اساس آن برنامه ریزی کنیم .
پاریزی تصریح کرد:‌ البته با برداشته شدن تحریم ها ، در نقل و انتقال مالی بین المللی ایران گشایش می شود و هزینه ها کاهش خواهد یافت .
۲۴ تیر ۱۳۹۴ ۱۰:۰۰
تعداد بازدید : ۵۳۵