مذاکرات وزیر نفت و قائم مقام صدراعظم آلمان آغاز شد

مذاکرات وزیر نفت و قائم مقام صدراعظم آلمان آغاز شد
مذاکرات وزیر نفت ایران و قائم مقام صدراعظم آلمان که همزمان وزیر اقتصاد و انرژی این کشور است، دقایقی پیش پشت درهای بسته آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از خبرنگار شانا، دور نخست مذاکرات بیژن زنگنه و زیگمار گابریل که دیروز ( یکشنبه، ٢٨ تیرماه) در راس هیئتی از مدیران و نمایندگان شرکتهای معتبر این کشور وارد ایران شد، دقایقی پیش آغاز شد. این گفتگو در نخستین دور از دیدارهای چندجانبه این هیئت آلمانی با وزیر نفت ایران است.

همزمان با سفر این هیئت تجاری، سیاسی، اقتصادی هماهنگی لازم با اتاق بازرگانی ایران، بخش خصوصی، بخش دولتی برای انجام مذاکرات سازنده انجام شده است و آنها قرار است علاوه بر وزیر نفت با وزیر امور خارجه، وزیر صنعت، معدن، تجارت، وزیر نیرو و اعضای اتاق بازرگانی ایران دیدار و گفتگو کنند.

به گزارش شانا، هیئت ٦٠ نفره آلمانی به ریاست زیگمار گابریل، قائم مقام صدراعظم آلمان که همزمان وزیر اقتصاد و انرژی این کشور نیز هست، به همراه دهها شرکت آلمانی از جمله لینده، زیمنس، مرسدس دایملر، باسف، فولکس واگن، جی آی زد (GIZ) دیروز ( یکشنبه، ٢٨ تیرماه) برای گسترش روابط سیاسی، تجاری و اقتصادی و به دعوت بیژن زنگنه،وزیر نفت وارد تهران می شوند.

۲۹ تیر ۱۳۹۴ ۱۱:۵۵
تعداد بازدید : ۵۸۸