ثبت مصرف ٢٠٧ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه شاهرود

ثبت مصرف ٢٠٧ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه شاهرود
مصرف فرآورده های نفتی منطقه شاهرود در سه ماهه نخست امسال، به بیش از ٢٠٧ میلیون لیتر رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود به خبرنگار شانا، گفت: مصرف انواع فرآورده نفتی این منطقه در سه ماهه نخست امسال، به ٢٠٧ میلیون و ٨٥٢ هزار لیتر رسیده است.

به گفته سبحان رجب پور، در بازه زمانی یادشده امسال، ٧٢ میلیون و ٧٢٦ هزار لیتر بنزین در منطقه شاهرود توزیع و مصرف شده که از این مقدار، ٦٩ میلیون و ٧٩١ هزار لیتر آن بنزین معمولی و دو میلیون و ٩٣٥ هزار لیتر نیز بنزین سوپر بوده است.

وی افزود: مصرف بنزین معمولی این منطقه در بهار امسال، نسبت به مدت مشابه پارسال، ٦ درصد افزایش و مصرف بنزین سوپر پنج درصد کاهش یافته است.

رجب پور اظهار کرد: مصرف نفت سفید این منطقه نیز در ٩٣ روز نخست امسال، با پنج درصد کاهش نسبت به مدت مشابه پارسال، به یک میلیون و ٨١١ هزار لیتر رسیده است.

وی همچنین از مصرف ١٢٠ میلیون و ٩٧٥ هزار لیتر نفت گاز در بازه زمانی یادشده خبر داد و گفت: این مقدار در قیاس با سه ماهه نخست سال پیش، ١٣ درصد کاهش یافته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود میزان نفت کوره مصرفی این منطقه را در بهار امسال، ١٢ میلیون و ٣٤٠ هزار لیتر اعلام و عنوان کرد: این مقدار از کاهش ٢٣ درصدی مصرف این سوخت نسبت به مدت مشابه پارسال حکایت دارد.

به گفته رجب پور، مصرف گاز طبیعی فشرده (سی ان جی) این منطقه نیز در ٩٣ روز نخست امسال با هفت درصد افزایش نسبت به بهار سال پیش، به ٢٧ میلیون و ٩٧٤ هزار و ٩٩١ متر مکعب رسیده است.

۲۹ تیر ۱۳۹۴ ۱۱:۲۹
تعداد بازدید : ۵۶۵