چهارمین کنفرانس و نمایشگاه فاوا در صنعت نفت

چهارمین کنفرانس و نمایشگاه فاوا در صنعت نفت
چهارمین کنفرانس و نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سوم و چهارم آذر ماه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از خبرنگار شانا، چهارمین کنفرانس و نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با موضوعات مدیریت فاوا در نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، راهکارهای عمومی فاوا در صنعت نفت، سامانه های تخصصی فاوا در صنعت نفت، سخت افزار و شبکه، مخابرات و ارتباطات در صنعت نفت برگزار می شود.

صاحب نظران، پژوهشگران، کارشناسان فناوری اطلاعات و مدیران ارشد وزارت نفت و شرکتهای تابعه و همچنین شرکتهای سازنده و پیمانکار فناوری اطلاعات و ارتباطات در این کنفرانس حضور دارند.

این کنفرانس شامل برنامه هایی جامع برای بررسی مسائل این حوزه در قالب سخنرانی استادان و کارشناسان برجسته داخلی و خارجی، ارائه مقالات علمی و تخصصی، موردکاوی های سازمانی، تجربیات و دستاوردهای شرکتها و سازمانها، پوسترهای علمی و فنی، برپایی نمایشگاه تخصصی دستاوردهای حوزه های مرتبط با موضوع کنفرانس و ارائه میزگرد تخصصی است.

چهارمین کنفرانس و نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روزهای سوم و چهارم آذر ماه ٩٤ در مرکز همایشهای بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

دبیرخانه چهارمین کنفرانس و نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با توجه به اهمیت این رخداد در زنجیره ارزشی صنعت نفت، از همه علاقمندان دعوت کرد که برای ثبت نام و حضور در این کنفرانس به سایت www.petroict.com مراجعه کنند.

۳۰ تیر ۱۳۹۴ ۱۱:۲۹
تعداد بازدید : ۶۸۴