آخرین وضعیت میادین نفتی در دست توسعه تشریح شد

آخرین وضعیت میادین نفتی در دست توسعه تشریح شد
مدیر عامل شرکت مهندسی و توسعه نفت، آخرین وضعیت میادین نفتی منصوری، یادآوران و آزادگان که در دست توسعه این شرکت هستند را تشریح کرد.
'ناجی سعدونی' روز دوشنبه در حاشیه مراسم امضای موافقت نامه طرح توسعه تولید زود هنگام میدان نفتی چنگوله در جمع خبرنگاران در مورد میدان نفتی منصوری گفت: امروز جلسه ای در ارتباط با میدان منصوری برگزار شد و امیدواریم که قرارداد قطعی برای بخش های حفاری و تحت الارضی این میدان تا پایان سال جاری به امضا برسد.

وی در خصوص برداشت زود هنگام از میدان یادآوران نیز گفت: آخر هفته جاری شاهد نخستین تولید از این میدان خواهیم بود.

مدیر عامل شرکت مهندسی و توسعه نفت اضافه کرد: تاکنون 9 حلقه چاه در این میدان تکمیل شده و از فردا نخستین چاه به عنوان طرح زود هنگام به سمت دارخوین باز می شود.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص شرایط زیست محیطی فعالیت ها در میدان آزادگان جنوبی گفت: ما برای فعالیت در این منطقه دارای مجوزهای زیست محیط هستیم، اما چون در این منطقه تالاب هورالعظیم وجود دارد مسوولان محیط زیست نظر ویژه ای به آن دارند.

مدیر عامل شرکت مهندسی و توسعه نفت در خصوص وضعیت میدان آزادگان شمالی نیز گفت: فعالیت ها در این میدان به خوبی در حال اجرا است و هم اکنون هفت دکل در این منطقه مشغول حفاری است و دکل هشتم نیز تا دو ماه دیگر در این بخش فعال می شود.

۱۸ بهمن ۱۳۹۰ ۱۸:۰۵
ایرنا |
تعداد بازدید : ۱,۲۳۰