رحیمی:ایران تحریم ها را ناکارآمد کرده و به فروش نفت خود ادامه می دهد

رحیمی:ایران تحریم ها را ناکارآمد کرده و به فروش نفت خود ادامه می دهد
معاون اول رییس جمهوری با اشاره به تحریم های نفتی و بانک مرکزی از سوی غرب گفت: جمهوری اسلامی ایران راه پیشرفت خود را یافته است و همانند گذشته تحریم ها را ناکارآمد کرده و به فروش نفت خود ادامه می دهد.
'محمدرضا رحیمی' بعد از ظهر روز سه شنبه در آیین افتتاح سه پروژه عظیم استان اصفهان، افزود: 'با اعمال تحریم ها ممکن است مشکلاتی به وجود آورده باشند اما با رنج های فراوان پس از انقلاب اسلامی به پیشرفت های بسیاری دست یافته ایم.'

معاون اول رییس جمهوری پیشرفت و حضور ملت ایران در قلب ملت های جهان را از مهم ترین نگرانی های دشمنان برشمرد و گفت: آنها می دانند ملت ایران با تلاش و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به قله های رفیع پیشرفت خواهد رسید.

رحیمی با اشاره به این که امروز دشمنان به ترور دانشمندان هسته ای متوسل شده اند، افزود:پس از جنگ تحمیلی اکنون جنگ فرهنگی در همه عرصه ها به ملت ایران تحمیل کرده اند اما باید بدانند ملت ایران به پیشرفت های بیشتری دست خواهد یافت.

وی با بیان این که آنها هربار ملت ایران را تحت فشار قرار دادند سرعت رشد و پیشرفت چندین برابر شده است، اظهار داشت: پس از تحریم اخیر نفت و بانک مرکزی ملت ایران بیش از پیش رو به جلو حرکت کرده است و اکنون تمامی بخش ها در حال پیشرفت است.

معاون اول رییس جمهوری با بیان این که از لحاظ امکانات هیچ کمبودی وجود ندارد، همدلی برای حرکت رو به جلو را از اولویت های نخست کشور عنوان کرد.

وی با گرامیداشت و تبریک ایام دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی باعث درخشش و محبوبیت ملت ایران در سراسر جهان شد.

رحیمی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران سی و سه سال قبل به وقوع پیوست که اکنون ادامه آن را در خیزش های دنیا شاهدیم.

وی متذکر شد که دشمنی ها، خصومت ها و کینه ورزی های سلطه گران علیه ملت ایران ناشی از عظمت، محبوبیت این ملت بین سایر ملت ها است.

معاون اول رییس جمهوری همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در مورد مزیت های ناشی از اجرای این قانون و صرفه جویی های انجام شده مطالبی بیان کرد.

رحیمی ادامه داد: دشمنان تصور می کردند که می توانند در اجرای قانون هدفمندی یارانه ها خلل ایجاد کنند به همین دلیل تحریم ها را شدت بخشیدند اما شاهد بودیم که این تحریم ها نه تنها باعث کندی حرکت نشد، بلکه شاهد حرکت بیش از پیش در تمامی عرصه ها بوده ایم.

وی در ابتدای ورود به شهر اصفهان با حضور در مقابل یادمان 283 شهید گرانقدر ذوب آهن اصفهان به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد.

رحیمی امروز با حضور در کاشان از بیش از دو هزار مسکن مهر افتتاح رسمی کرد و سپس با سفر به شهر زواره نیروگاه سیکل ترکیبی 500 مگاباتی را افتتاح کرد.

رحیمی پس از شهر زواره به اصفهان رفت و با حضور وی پروژه آگلوماشین شماره 4 ذوب آهن اصفهان افتتاح رسمی شد.

معاون اول رییس جمهوری تا دقایقی دیگر اصفهان را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

۱۸ بهمن ۱۳۹۰ ۱۸:۰۷
ایرنا |
تعداد بازدید : ۱,۰۹۱