محمد طبیببیان، موسی غنی‌نژاد و فرهاد نیلی اقتصاد پسا تحریم را تحلیل می‌کنند / بزرگان اقتصاد در اتاق تهران / تحلیل سمت‌وسوی اقتصاد ایران در دوره پس از تحریم

محمد طبیببیان، موسی غنی‌نژاد و فرهاد نیلی اقتصاد پسا تحریم را تحلیل می‌کنند / بزرگان اقتصاد در اتاق تهران / تحلیل سمت‌وسوی اقتصاد ایران در دوره پس از تحریم
پس از به بار نشستن مذاکرات طولانی‌مدت و نفس‌گیر ایران و کشورهای 1+5 و حصول توافق هسته‌ای که با تصویب شورای امنیت سازمان ملل برای طرفین لازم‌الاجرا شده است، به نظر می‌رسد مرحله‌ای جدید در اقتصاد ایران آغاز شود. دورانی که می‌تواند به عنوان یک بزنگاه تاریخی در اقتصادی ایران، سرآغاز اصلاحات ساختاری و رهایی از مشکلات مزمن اقتصاد ایران باشد.
به همین منظور و برای بررسی و تحلیل چگونگی استفاده بهینه از شرایط ایجاد شده در دوران تحریم، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران قصد دارد سلسله نشست‌هایی را با حضور بزرگان اقتصاد و کارشناسان این حوزه برگزار کند.
برابر اعلام روابط عمومی اتاق تهران در نخستین نشست تحلیل اقتصاد ایران در دوره پساتحریم که با عنوان «اقتصاد ایران، اقتصاد جهان: آماده‌سازی برای دوران انتقال» برگزار می‌شود، محمد طبیبیان، موسی غنی‌نژاد و فرهاد نیلی حضور دارند و هر کدام از یک دیدگاه به ارائه تحلیل‌های خود می‌پردازند.
محمد طبیبیان اقتصاددان و معاون اسبق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی (برنامه و بودجه سابق) است که در زمینه تحلیل اقتصاد ایران تالیفات متعددی دارد؛ موسی غنی‌نژاد، اقتصاددان و عضو هیات علمی دانشگاه صنعت نفت و از تحلیل‌گران شناخته شده اقتصاد ایران برای بخش خصوصی است و فرهاد نیلی نیز هم‌اکنون ریاست پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی را عهده‌دار است و به زودی به عنوان نماینده ایران در بانک جهانی به این نهاد بین‌المللی خواهد رفت.
نشست تحلیلی «اقتصاد ایران، اقتصاد جهان: آماده‌سازی برای دوران انتقال» روز سه‌شنبه برابر با ششم مرداد ماه 94 از ساعت 14 الی 16 در محل اتاق تهران برگزار خواهد شد. فعالان اقتصادی که دارای کارت عضویت یا بازرگانی اتاق تهران هستند و علاقه دارند که در این نشست حضور داشته باشند می‌توانند مراتب حضور خود را به آدرس پست الکترونیک public.relation@tccim.ir اعلام کنند.
۳ مرداد ۱۳۹۴ ۱۶:۴۱
تعداد بازدید : ۶۷۷