اولین نشست هم اندیشی روابط عمومی شرکت های عضو اتحادیه صادر کنندگان فرآورده های نفتی ایران برگزار شد

اولین نشست هم اندیشی روابط عمومی شرکت های عضو اتحادیه صادر کنندگان فرآورده های نفتی ایران برگزار شد
اولین نشست هم اندیشی روابط عمومی شرکت های عضو اتحادیه صادر کنندگان فرآورده های نفتی ایران روز سه شنبه هیجدهم بهمن ماه 90 در ساختمان اتحادیه برگزار شد.

این نشست با هدف بررسی موضوعاتی همچون بررسی اقدامات انجام شده در حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی اتحادیه،‌ وضعیت سایت اتحادیه،‌همکاری متقابل روابط عمومی شرکت ها با روابط عمومی اتحادیه،انتشار نشریه اتحادیه و همکاری در برگزاری نمایشگاه بین المللی نفت،‌گاز و پتروشیمی ایران که بهار امسال برگزار می شود،‌ با حضور وحید ابراهیمی، دبیرکل اتحادیه،‌ طارمیان، مدیر روابط عمومی اتحادیه و مدیران روابط عمومی شرکت های عضو اتحادیه بعدازظهر روز سه شنبه هیجدهم بهمن ماه 90 در محل ساختمان مرکزی اتحادیه برگزار شد.

در این جلسه وحید ابراهیمی،‌ دبیرکل اتحادیه صادر کنندگان فرآورده های نفتی ایران با اشاره به اهمیت روابط عمومی و بازاریابی در اقتصاد کشور ،‌ وظیفه روابط عمومی را نزدیک کردن سازمان،‌اتحادیه و شرکت ها با جامعه مخاطب و هدف و پاسخگویی به آنها دانست و گفت: وظیفه بازاریاب معرفی کالاو خدمات اقتصادی شرکت ها و اتحادیه است.

 ابراهیمی، در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری اینگونه نشست های هم اندیشی را یاری رساندن به توسعه،‌ پیشرفت و شکوفایی اقتصادی جامعه برشمرد و اظهار داشت: این تعامل ها می تواند دیدی واقعی از وضعیت موجود و افق پیش رو را به ما نشان داده و در رسیدن به اهداف مشترک یاریگر ما باشد.

 وی موفقیت یک سازمان را وابسته به مدیر روابط عمومی آن سازمان برشمرد و گفت: روابط نزدیک مدیران روابط عمومی شرکت های عضو اتحادیه، باعث تشکیل یک ترکیب منسجم در حوزه نفت،‌گاز و پتروشیمی می شود.

 

وحید ابراهیمی،‌ دبیرکل اتحادیه صادر کنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی ایران

دبیرکل اتحادیه صادر کنندگان فرآورده های نفتی ایران، موفقیت یک سازمان را وابسته به مدیر روابط عمومی آن سازمان برشمرد و گفت: روابط نزدیک مدیران روابط عمومی شرکت های عضو اتحادیه، باعث تشکیل یک ترکیب منسجم در حوزه نفت،‌گاز و پتروشیمی می شود. 

 ابراهیمی در پایان از اعضای شرکت کننده خواست تا در مورد فرصت های اقتصادی،‌تشکیل کنسرسیوم های مختلف و برنامه های اتحادیه اطلاع رسانی مناسب تری به مدیران عامل شرکت ها داشته باشند.

در ادامه طارمیان مدیر روابط عمومی اتحادیه ضمن خوشامد گویی به حاضرین جلسه با تاکید بر اینکه انسجام و همفکری بین مدیران روابط عمومی بسیار مهم می باشد گفت: اگر رقابتی نیز هست بایستی در قالب رفاقت وهمدلی و هم اندیشی با یکدیگر باشد.

اولین نشست روابط عمومی های شرکت های عضو اتحادیه

وی با تاکید بر این که روابط عمومی نقشی بی بدلیل در هدایت افکار عمومی جامعه و معرفی سازمان مربوطه دارد ،ادامه داد: امیدوارم بر گزاری اینگونه نشست ها، سر لوحه تعاملات و هماهنگی های بیشتر در بین شرکت های عضو و اتحادیه از سویی و با رسانه ها و جامعه از سوی دیگر را بوجود آورد.

طارمیان به سایت اوپکس اشاره کرد و گفت: در این پایگاه اطلااع رسانی سه بخش اطلاع رسانی خبری،‌ خدمات رسانی الکترونیکی و روابط عمومی مد نظر قرار دارد و به زودی برخی از خدمات مانند ثبت نام الکترونیکی اعضا و تعاملات سنتی با اتحادیه از طریق این سایت انجام خواهد شد.

به گفته وی اقدامات لازم برای انتشار فصلنامه اتحادیه نیز صورت گرفته است و بزودی انتشار آن آغاز می شود.

۲۳ بهمن ۱۳۹۰ ۱۸:۰۲
تعداد بازدید : ۱,۹۶۴