وزارت نفت و کمیسیون عمران مجلس کارگروه مشترک تشکیل می دهند

وزارت نفت و کمیسیون عمران مجلس کارگروه مشترک تشکیل می دهند
جلسه مشترک وزیر نفت با اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی برگزار و مقرر شد کارگروهی مشترک مسائل مربوط به حوزه نفت و این کمیسیون که به‌طور عمده در حوزه بهینه‌سازی مصرف انرژی است را پیگیری کند.

بیژن زنگنه، وزیر نفت بعدازظهر امروز (یکشنبه ٤ مردادماه) و پس از نشست مشترک با اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شانا،اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد کارگروهی مشترک با این کمیسیون تشکیل شود تا مسائل مرتبط با حوزه نفت و کمیسیون عمران که به‌طور عمده در بخش بهینه‌سازی مصرف انرژی در بخشهای ساختمان، مسکن، حمل‌ونقل و همین‌طور کارهای مربوط به گازرسانی و گازرسانی روستای و اجرایی پروژه‌های مهم است را دنبال کنیم.


نشست کمیسیون عمران با وزیر 6 

وزیر نفت افزود: ظرف یک ماه گزارشی با پیشنهادهای مشخص در جلسه مشترک بعدی (کمیسیون عمران با وزارت نفت) ارائه می‌شود تا ان شاالله تصمیم‌گیری و هرکدام دنبال کنیم تا این کار در کشور فعال شود.

سیدمهدی هاشمی، رئیس کمیسیون عمران مجلس نیز در پایان این نشست گفت: کمیسیون عمران هم‌جهت با وظایف نظارتی خود جلسه‌ای را در وزارت نفت تشکیل داد تا گزارشهای فعالیتهای این وزارتخانه را (در زمینه عمرانی) دریافت کند و همین‌طور برنامه‌هایی را که می‌توانیم به‌طور مشترک و به‌منظور ارتقا خدمات‌رسانی در دستور کار قرار دهیم، بررسی کنیم.

 رئیس کمیسیون عمران مجلس افزود: در زمینه حمل‌ونقل، ساختمان، بهینه‌سازی مصرف سوخت و پروژه‌های عمرانی گفتگوهایی برای انجام بهتر کارها شکل گرفت.

این نماینده مجلس نهم، حوزه گازرسانی روستایی را از دیگر محورهای مورد گفتگو و توافق بیان کرد و افزود: مقرر شد کارگروهی مشترک تشکیل شود تا مسائل دو طرف را پیگیری کند و در ظرف یک ماه آینده پیشنهادهای مشخصی را به کمیسیون و شورای معاونان وزارت نفت ارائه کند تا با تصمیم‌گیری در خصوص موارد یادشده در آستانه برنامه ششم توسعه و بودجه ٩٥ اقدامهای لازم انجام شود.

۴ مرداد ۱۳۹۴ ۱۶:۵۷
تعداد بازدید : ۸۵۰