مصرف ٢٧٢ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه میاندوآب

مصرف ٢٧٢ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه میاندوآب
مجموع مصارف فرآورده های نفتی جنوب استان آذربایجان غربی (منطقه میاندوآب) در چهار ماه نخست امسال به ٢٧٢ میلیون لیتر رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب به خبرنگار شانا، گفت: در این باره زمانی ٤٨ میلیون لیتر نفت کوره و سه میلیون لیتر نفت سفید مصرف شده است.

احمد مجرد با بیان این که مصارف این دو فرآورده نفتی نسبت به مدت مشابه پارسال کاهشی  بوده است، این کاهش مصرف را در نفت سفید ١٤ درصد و در نفت کوره ٧٩ درصد اعلام کرد.

وی اظهار کرد: مهمترین دلایل کاهش مصرف نفت  سفید در چهار ماه امسال منطقه میاندوآب، گازرسانی نقاط شهری و روستایی، بازنگری  کالابرگهای شهری و روستایی،همچنین شرائط جوی مناسب بوده است.

به گفته وی در کاهش مصرف نفت کوره چهار ماهه امسال نیز گازرسانی بخشی از کارخانه سیمان کاوان بوکان و برخی واحدهای صنعتی و تولیدی فعال در این منطقه، تاثیر گذار بوده اند.

مجرد درباره مصرف بنزین در ١٢٤ روز نخست امسال نیز گفت: در این مدت ٩٩ میلیون لیتر بنزین مصرف شد که نسبت به دوره زمانی مشابه پارسال، یک درصد افزایش داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش منطقه میاندوآب مصرف نفت گاز این منطقه را در دوره زمانی یادشده، کاهشی خواند و گفت:  در چهار ماه نخست امسال ١٢٢ میلیون لیتر نفت گاز مصرف شد که نسبت به مدت مشابه پارسال، دو درصد افزایش داشته است.

وی اجرای طرح فروش این فرآورده نفتی را به روش باک پر، خرده فروشی نفت گاز در بازارچه مرزی تمرچین، همچنین فعالیت شرکتهای عمرانی، تعاونی و حمل میوه و گندم و ... را از باغها و مزارع به مبادی مصرف، از مهمترین دلایل افزایش مصرف نفت گاز منطقه میاندوآب در چهار ماه نخست امسال برشمرد.

منطقه میاندوآب با بهره گیری از هشت ناحیه و ٨٦ باب جایگاه سوخت، وظیفه تامین و توزیع روزانه ٢,٨ میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی به هشت شهر جنوب استان آذربایجان غربی را برعهده دارد.

۶ مرداد ۱۳۹۴ ۰۹:۳۹
تعداد بازدید : ۶۶۹