نشت ‌یابی بیش از ١٥٠٠ کیلومتر از خطوط گاز استان کرمان

نشت ‌یابی بیش از ١٥٠٠ کیلومتر از خطوط گاز استان کرمان
خطوط گازرسانی استان کرمان طی سال گذشته در دو نوبت نشت یابی و مورد بازرسی قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: این شرکت با هدف نشت‌ یابی دقیق‌تر از خطوط گازرسانی استان، با تجهیز دستگاه ‌های نشت‌ یابی به سیستمهای مدرن و روزآمد شامل جی پی اس، علاوه بر بالا بردن دقت کار موجب تسریع در پیگیری و بررسی نشت یابی های خطوط شده است.

محمد علی ودیعتی افزود: علاوه بر نشت‌ یابی خطوط اجرا شده، بازدید سرزده از پروژه‌ ها نیز به عنوان یکی دیگر از وظایف پیشرو همواره در دستور کار قرار داشته و به صورت جدی پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: در همین راستا می‌ توان به ٢٥٠ مورد بازرسی و بازدید از پروژه‌ ها و واحدهای صنعتی استان در سه ماه امسال اشاره کرد.

به گفته وی، در این بررسی و بازدیدها به‌ منظور ارتقا و اطمینان از صحت تجهیزات فنی به کار گرفته شده در لوله‌ های انتقال و توزیع گاز استان ضمن صحبت و تبادل‌ نظر با پیمانکاران، نیازهای موجود به سرعت بررسی و پیگیری می‌ شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان اعلام کرد: این بررسی و بازدیدها با هدف اطمینان از صحت عملکرد تاسیسات، رعایت استانداردهای لازم و رفع مشکلات احتمالی انجام می‌ شود و مشترکان گاز استان می توانند در صورت مشاهده مواردی از جمله برخورد با علمک گاز، آسیب به تاسیسات گازرسانی و سایر موارد در هر ساعت از شبانه روز با شماره تلفن ١٩٤ تماس گیرند.

۶ مرداد ۱۳۹۴ ۱۶:۱۳
تعداد بازدید : ۴۷۸