کمترین میزان مخاطرات کاری در شرکت نفت مناطق مرکزی

کمترین میزان مخاطرات کاری در شرکت نفت مناطق مرکزی
شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با رعایت الزامات امینی، بهداشت و محیط زیست موفق شد با وجود بیش از ٢٣ میلیون نفر ساعت کار طی سال گذشته، کمترین میزان حادثه و مخاطره را داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از شانا، علیرضا عیدک زاده، سرپرست اداره HSE شرکت نفت مناطق مرکزی ایران اظهار داشت: اداره بهداشت، ایمنی و محیط زیست این شرکت در صدد رسیدن به توسعه پایدار، ایجاد محیط کاری ایمن، بهبود کیفیت زندگی کارکنان و ذینفعان، کنترل و کاهش خطرات و حوادث، حذف و کاهش آلودگی های زیست‏ محیطی و افزایش روحیه مشارکت کارکنان است و برای دستیابی به اهداف آن به تعریف نقشه راه HSE شرکت نفت مناطق مرکزی ایران شامل ماموریت، چشم انداز، اهداف استراتژیک پنج ساله و اهداف کمی اقدام کرده است.

وی در توضیح آموزش های صورت گرفته در ستاد تهران، شرکتهای تابعه بهره بردای نفت و گاز زاگرس جنوبی، شرق و غرب و مناطق عملیاتی تصریح کرد: به منظور دستیابی به یک محیط ایمن و دارای آرامش روحی برای کارکنان و رعایت الزامات HSE ، در سال گذشته معادل ٨٧هزار و ٣٠٤ نفر ساعت برنامه آموزش در دستور کار قرار داشته است.

سرپرست اداره HSE شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با مقایسه متوسط شدت حوادث اتلاف وقت در این شرکت با استانداردهای جاری کشورخاطرنشان کرد: متوسط جهانی شدت حوادث اتلاف وقت بر اساس شاخص های جاری کشور معادل ٤٠,٧٤ درصدبوده، بطوریکه همین شاخص در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران کمتر از معیار کشوری و برابر با ٢٣.٧٧ درصد است.

عیدک زاده اهداف پنج ساله استراتژیک شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در زمینه رعایت HSE را شامل کاهش خطر پذیری موجود در محیط کار، افزایش سطح آگاهی کارکنان در خصوص مسائل HSE ، کاهش شاخص حوادث در فعالیت‌ها، کاهش آلودگی آب، هوا و خاک و بهینه سازی مصرف انرژی در فعالیت‌ها برشمرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران،چشم انداز ماموریت HSE شرکت طی برنامه چشم انداز سال ١٤٠٤ مواردی همچون همکاری گسترده‌ با سایر واحدها، نهادهای ذیربط، مراکز دانشگاهی و سازمان‌های فعال در زمینه HSE در سراسر دنیا و ارائه خدمات و دانش به سایر واحدهای درون و برون سازمانی و صنایع داخلی و خارجی است.

۷ مرداد ۱۳۹۴ ۱۶:۵۲
تعداد بازدید : ۴۹۲