برگزاری چهارمین نشست هیات نمایندگان اتاق تهران با حضور چهار عضو کابینه / معاون اول پای سخنان فعالان اقتصادی می‌نشیند / بخش خصوصی چه انتظاراتی از دولت دارد؟

برگزاری چهارمین نشست هیات نمایندگان اتاق تهران با حضور چهار عضو کابینه / معاون اول پای سخنان فعالان اقتصادی می‌نشیند / بخش خصوصی چه انتظاراتی از دولت دارد؟
اعضای هیات نمایندگان اتاق تهران در چهارمین نشست خود که فردا، دوشنبه 12 مردادماه برگزار می‌شود، میزبان معاون اول رئیس‌جمهور و سه تن از اعضای تیم اقتصادی دولت یازدهم هستند تا نتیجه مباحث و گفت‌وگوهای خود در جلسات کمیسیون‌های تخصصی و نشست‌های مختلف اتاق تهران را به اعضای ارشد اقتصادی کابینه منتقل کنند.
به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از سایت خبری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، نشست چهارم هیات نمایندگان اتاق تهران با حضور اسحاق جهانگیری، محمدرضا نعمت‌زاده، علی طیب‌نیا و ولی‌اله سیف در حالی برگزار می‌شود که هنوز کوتاه زمانی از پایان مذاکرات ایران و کشورهای 1+5 و دستیابی به توافق هسته‌ای گذشته است و از این پس تیم اقتصادی است که باید بیش از گذشته تلاش کند و با استفاده از فضایی که ایجاد شده به فکر رونق اقتصادی کشور باشد.

کمیسیون‌های مشورتی اتاق تهران در نشست‌های اخیر خود روی مساله اقتصاد کشور در دوران انتقال و پساتحریم تمرکز کرده و در مباحث خود به بررسی گام‌های پس از توافق پرداخته‌اند که در نشست فردا نتایح آن را به اطلاع معاون اول، وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس‌کل بانک مرکزی می‌رسانند. نمایندگان بخش خصوصی قصد دارند در این نشست بیشتر به طرح مساله و ارائه راهکارهای پیش رو برای دولت بپردازند و به نوعی در سیاست‌گذاری اقتصادی پساتحریم با دولت همفکری کنند.

نمایندگان بخش خصوصی علاوه بر بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در مورد اصلاح ساختار اقتصاد ایران، پای سخنان اسحاق جهانگیری، وزرای اقتصادی و رئیس‌کل بانک مرکزی می‌نشینند تا گزارش آنان از وضعیت کنونی اقتصاد ایران و برنامه‌های در پیش روی دولت برای دوران پساتحریم بشنوند.
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ۱۴:۱۸
تعداد بازدید : ۴۷۳