قرارداد ساختمان و نصب شرکت شیمیایی صدف عسلویه امضاء شد

قرارداد ساختمان و نصب شرکت شیمیایی صدف عسلویه امضاء شد
قرارداد بخش ساختمان و نصب طرح ESBR شرکت شیمیایی صدف عسلویه صبح دیروز با شرکت ساختمان و نصب صنایع پتروشیمی امضاء شد.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از نیپنا؛ بر اساس این قرارداد شرکت ساختمان و نصب پتروشیمی به عنوان پیمانکار موظف شد که طی مدت 25 ماه عملیات ساختمان و نصب این طرح 136000 تنی، مستقر در فاز 2 عسلویه را انجام دهد.

مدیرعامل شرکت شیمیایی صدف عسلویه در این مراسم گفت : برگزاری مناقصه بخش ساختمان و نصب این شرکت علیرغم زمان محدود با جدیت و همکاری مدیران شرکت انجام شد که خوشبختانه علاوه بر صرفه جویی قابل توجهی در قیمت تمام شده مناقصه، شرکت صاحب اعتباری نیز به عنوان پیمانکار این بخش برنده شد.

احمد جزایری افزود : این انتظار می رود که در سایه همدلی و تعامل با اجرای به موقع این پروژه ملی علاوه بر ارزآوری قابل توجه برای کشور صنایع پایین دست مرتبط با تولید این محصول ارزشمند نیز رونق داده تا گام دیگری در اعتلای صنعت پتروشیمی ایران انجام گیرد.

همچنین در این مراسم مدیرعامل شرکت ساختمان و نصب صنایع پتروشیمی نیز گفت : این شرکت بسیار خوشحال است تا در پروژه ای دیگر از خانواده صنعت پتروشیمی وارد شده و این قول را می دهد تا در سایه همکاری و تعامل همکاران در مدت زمان تعیین شده اجرای این طرح انجام پذیرد.

این طرح تحت دانش فنی شرکت پلیمری اروپا versalis  اجرا می شود  و شرکت های تکنی مونت ایتالیا و نارگان پیمانکاران مهندسی اصولی، تفصیلی و تداکارت آن را بر عهده دارند.

۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۵۷
تعداد بازدید : ۶۱۳