تداوم روند نزولی قیمت نفت صادراتی ایران

تداوم روند نزولی قیمت نفت صادراتی ایران
با تداوم روند نزولی قیمت نفت خام صادراتی ایران، نرخ هر بشکه نفت خام سبک ایران به ٥٤ دلار و ٧٧ سنت کاهش یافت.
به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از ایرنا، قیمت نفت سبک ایران در هفته منتهی به ٢٤ ژوئیه یک دلار و ٤٣ سنت کاهش یافت و به ٥٤ دلار و ٧٧ سنت برای هر بشکه رسید. میانگین قیمت نفت سبک ایران از ابتدای امسال تاکنون ٥٥ دلار و ٦٣ سنت بوده است.
قیمت نفت سنگین ایران نیز به ٥٣ دلار و ٥٠ سنت رسید که نسبت به هفته گذشته یک دلار و ٣٩ سنت برای هر بشکه کاهش یافت؛ میانگین قیمت نفت سنگین ایران از ابتدای امسال تاکنون ٥٣ دلار و ٦٠ سنت بوده است.
قیمت سبد نفتی اوپک نیز در هفته مورد بررسی با یک دلار و ٤٠ سنت کاهش به ٥٣ دلار و ١٩ سنت برای هر بشکه رسید. میانگین قیمت سبد نفتی اوپک از ابتدای امسال تاکنون ٥٥ دلار و ١٢ سنت برای هر بشکه بوده است.
قیمت هر بشکه نفت خام دبلیو.تی.آی نیز در هفته منتهی به ٢٤ ژوئیه با ٢ دلار و ٥١ سنت کاهش، ٤٩ دلار ١١ سنت معامله شد که بیشترین کاهش را در میان نفت خامهای شاخص به خود اختصاص داد.
قیمت نفت برنت نیز با یک دلار و ٣٦ سنت کاهش به ٥٥ دلار و ٩١ سنت برای هر بشکه رسید؛ میانگین قیمت نفت برنت از ابتدای امسال تاکنون ٥٧ دلار و ٨٤ سنت بوده است.
به گزارش اداره امور اوپک و روابط با مجامع انرژی، قیمت نفت خام دوبی نیز با یک دلار و ٨ سنت کاهش به ٥٥ دلار و ٢١ سنت و عمان نیز با یک دلار و ٩ سنت کاهش به ٥٥ دلار و ٢٧سنت برای هر بشکه رسید.
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ۱۴:۱۸
تعداد بازدید : ۴۹۷