جهانگیری: شرایط جدید کشور فرصت مناسب برای رشد اقتصادی فراهم کرده است

جهانگیری: شرایط جدید کشور فرصت مناسب برای رشد اقتصادی فراهم کرده است
معاون اول رییس جمهوری اولویت نخست کشور را توسعه گردشگری بیان کرد و گفت: با توجه به شرایط جدید کشور و جمع بندی مذاکرات هسته ای، فرصتی مناسب برای رشد اقتصادی، توسعه و سرمایه گذاری فراهم شده است.
به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از ایرنا ، اسحاق جهانگیری صبح سه شنبه در بدو ورود به استان گلستان ازطریق فرودگاه بین المللی گرگان اظهارکرد: استان گلستان با توجه به ظرفیت های بالا در حوزه گردشگری و ابنیه تاریخی فراوان، شایستگی لازم برای توسعه در این بخش را دارد.
وی با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های استان در بخش های کشاورزی و گردشگری، افزود: ظرفیت های بخش کشاورزی استان و توسعه صنایع وابسته به آن از دیگر اولویت های دولت در این استان است.
جهانگیری همچنین گفت که حامل پیام رییس جمهوری به مردم خوب استان گلستان است و در این سفر مسائل و مشکلات استان در حوزه های مختلف بویژه در بخش گردشگری و صنعتی و کشاورزی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
سفر معاون اول دولت تدبیر و امید به گلستان یک روزه است و شماری از مقامات و مسوولان دولتی از جمله رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، رییس سازمان حفاظت محیط زیست و وزیر جهادکشاورزی وی را همراهی می کنند.
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۵۱
تعداد بازدید : ۵۰۶