فراخوان مقاله شانزدهمین کنگره ملی خوردگی ایران در صنعت نفت

فراخوان مقاله شانزدهمین کنگره ملی خوردگی ایران در صنعت نفت
فراخوان مقاله شانزدهمین کنگره ملی خوردگی ایران و سومین کنگره خوردگی در صنعت نفت با محوریت مدیریت خوردگی که از تیرماه آغاز شده است تا ۱۰شهریور ادامه دارد و نتایج داوری مقالات ۱۵ مهرماه اعلام می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از خبرگزاری موج، جابر نشاطی، رئیس پژوهشکده حفاظت صنعتی پژوهشگاه صنعت نفت و رئیس انجمن خوردگی ایران با بیان این‌که این دو کنگره به صورت همزمان برگزار خواهد شد، گفت: متخصصان، صنعتگران، محققان و دانش‌پژوهان و ذینفعان می‌توانند در سرفصل‌های مختلفی شرکت کرده و با ارسال مقاله، ثبت نام در کارگاه‌ها، نمایشگاه و برنامه‌های جانبی در این رویداد علمی حضور داشته باشند.
وی با اشاره به متنوع بودن محورهای دو کنگره اظهارکرد: مدیریت خوردگی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، مدیریت ارزیابی ریسک خوردگی در مراحل بهره‌برداری، روش‌های نوین پایش و کنترل خوردگی در واحدهای عملیاتی و خطوط لوله انتقال و ارزیابی خسارات مستقیم و غیرمستقیم خوردگی از مهم‌ترین محورهای شانزدهمین کنگره ملی خوردگی ایران و سومین کنگره خوردگی در صنعت نفت محسوب می‌شود.
نشاطی تصریح کرد: روش‌های جلوگیری از خوردگی، پدافند غیرعامل در خوردگی، فناوری نانو و مواد پیشرفته، خوردگی در دماهای بالا، خوردگی میکروبی و بیومواد،خوردگی در سامانه آب و فاضلاب، خوردگی در صنایع و تأسیسات دریایی و تحقیق و توسعه در علم خوردگی از دیگر محورهای این دو کنگره است.
رئیس انجمن خوردگی ایران با تأکید بر این‌که دو کنگره ذکر شده به همراه کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه جانبی، برگزار خواهد شد، افزود: مدیریت خوردگی، حفاظت کاتدی، پوشش‌های محافظ خوردگی، نقش آب و کنترل خوردگی و پایش خوردگی از مهم‌ترین عناوین کارگاه‌های آموزشی این دوره از کنگره هستند.
وی درباره زمان ثبت نام در این کنگره افزود: علاقه‌مندان می‌توانند تا 20 آبان برای ثبت نام اقدام و برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی ripi.ir یا congress.ica.ir مراجعه کنند.
یادآور می‌شود، شانزدهمین کنگره ملی خوردگی و سومین کنگره خوردگی در صنعت نفت با همکاری پژوهشگاه صنعت نفت و انجمن ملی خوردگی ایران در روزهای ۳ تا ۵ آذر در مرکز همایش‌های بین‌المللی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می‌شود. 
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ۰۹:۴۹
تعداد بازدید : ۶۴۷