گوگرد پالایشگاه هاشمی نژاد در بورس کالا عرضه می شود

گوگرد پالایشگاه هاشمی نژاد در بورس کالا عرضه می شود
محصولات گوگردی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از هفته آینده در بورس کالای ایران عرضه می شوند.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: این پالایشگاه از سال ٩٣ اقدام به دریافت مجوزهای لازم برای عرضه محصولات گوگرد تولیدی خود در بورس کالای ایران کرده است.

ناصر اسلامی افزود: گوگرد کلوخه، گوگرد دانه بندی و کود گوگرد بنتونتی محصولاتی هستند که در بورس پذیرش شده اند و فرآیند عرضه آنها قطعی شده است.

وی با بیان این که کود گوگرد بنتونتی برای نخستین بار در کشور مجوز ورود به بورس را گرفته است، ادامه داد: نخستین عرضه کود گوگرد بنتونتی در سطح کشور از هفته آینده صورت خواهد گرفت.

اسلامی اعلام کرد: بر اساس قوانین و مقررات بورس، شرکتهای عرضه کننده باید توان عرضه حداقل ٥٠ درصد تولید خود را در بورس کالای ایران داشته باشند که از این نظر آمادگی کامل در این مجموعه وجود دارد.

عرضه ٢ هزار تن گوگرد پاستیلی در بورس

به گفته وی، در نخستین عرضه محصولات گوگرد تولیدی این شرکت سه هزار تن گوگرد پودری، دو هزار تن گوگرد پاستیل و ٣٠٠ تن کود گوگرد بنتونیتی در هفته آینده عرضه خواهد شد.

وی تاکید کرد: عرضه کود گوگرد بنتونیتی برای نخستین بار در بورس بر اساس رویکرد جدی این مجموعه در خصوص ایجاد بازارهای جدید، تسهیل در معامله، شفافیت مالی بالای عرضه محصولات در بورس، اطلاع رسانی به عموم مردم و بر اساس استراتژیهای اصلی این شرکت انجام می شود که بر اساس نظرسنجی ها مورد اقبال مصرف کنندگان و خریداران گوگرد بوده است.

به گزارش شانا، روزانه دو هزار و ٦٠٠ تن گوگرد در شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد تولید می شود و این شرکت بزرگترین تولید کننده گوگرد کشور بشمار می آید.

۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ۱۷:۰۹
تعداد بازدید : ۵۳۳