خروج یونان از منطقه یورو ضروری است

خروج یونان از منطقه یورو ضروری است
حزب لیبرال دموکرات آلمان شرایط در یونان را کاملا مبهم و گیج کننده دانست و خروج این کشور از منطقه یورو را ضروری ارزیابی کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "ویرتشافتز ووخه"، "کریستین لیندنر"، رئیس حزب لیبرال دموکرات آلمان با توجه به بحران طولانی مدت یونان خواستار یک قانون ورشکستگی و عجز در پرداخت دیون برای کشورها شده و اظهار داشت: ما حالا به یک تصمیم دیگر برای یونان و از جمله قانون ورشکستگی دولتی نیاز داریم.

وی که در گفتگو با خبرگزاری آلمان سخن می گفت تصریح کرد که ما بهتر می توانیم به یونان و اروپا کمک کنیم اگر این حقیقت را مد نظر قرار دهیم که تجدید ساختار بدهی ها ضروری است. به این ترتیب خروج یونان ازمنطقه یورو لازم است.

"لیندنر" بر این عقیده است که این امر در منطقه یورو یک شروع جدید را امکان پذیر می سازد که بر اساس آن قواعد برای همه واقعا اجرایی شود. این همچنین مهمترین پیش شرط برای باقی ماندن انگلیس در اتحادیه اروپا است.

رئیس حزب لیبرال دموکرات آلمان در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد که شرایط در یونان کاملا گیج کننده و مبهم است. بسیاری از مفاد بسته اصلاحی و ریاضتی جدید همان موارد آشنای قبلی هستند که تا به حال اجرایی نشده است.

۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ۰۹:۳۲
تعداد بازدید : ۶۲۹