مصرف انواع فرآورده نفتی منطقه چابهار ١٢ درصد کاهش یافت

مصرف انواع فرآورده نفتی منطقه چابهار ١٢ درصد کاهش یافت
مصرف انواع فرآورده های نفتی منطقه چابهار در چهارماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، ١٢ درصد کاهش داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار با بیان این که در این بازه زمانی مصرف انواع فرآورده نفتی شامل بنزین، نفت سفید، نفت گاز و نفت کوره ٦٨٦ میلیون لیتربوده است، به خبرنگارشانا، گفت: حدود ١١٠ میلیون لیتر از این مقدار مربوط به بنزین است.

عبدالله گیتی منش تصریح کرد: مصرف این فرآورده نفتی در مقایسه با مدت مشابه پارسال، ١,٩ درصد کاهش داشته است.

وی درباره مصرف نفت گازاین منطقه درچهارماهه نخست امسال  نیز گفت: در این مدت، مصرف این فرآورده نفتی نیزنسبت به مدت مشابه سال قبل، روندی کاهش داشت و از ٥٤٣ میلیون لیتر به ٤٣٦ میلیون لیتر رسید.

به گفته گیتی منش، مصرف نفت گاز( نیروگاهی و غیر نیروگاهی) این بازه زمانی نسبت به چهار ماه نخست پارسال، ١٨ درصد کاهش داشته است.

وی مصرف نفت گاز نیروگاهی ١٢٤ روز نخست امسال کمنطقه چابهار را ٢٧٢ میلیون لیتر اعلام و اظهار کرد: این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه پارسال ٢٨ درصد کاهش را نشان می دهد.

گیتی منش مصرف نفت گازغیرنیروگاهی را با پنج درصد افزایش نسبت به چهارماه نخست پارسال افزایشی خواند و گفت: در ١٢٤ روز نخست امسال، ١٦٣ میلیون لیتر نفت گاز دربخش غیرنیروگاهی مصرف شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار، همچنین گفت: در مدت زمان یاد شده مصرف نفت کوره این منطقه به ١٣٨ میلیون لیتر رسید که بوده که این مقداردرقیاس با مدت مشابه سال قبل٣,٥ درصد افزایش داشته است.

وی مصرف نفت کوره غیر نیروگاهی  را هفت دهم درصد کاهش نسبت به پارسال ١٢ میلیون لیتر اعلام و اظهار کرد: در این مدت مصرف نفت کوره نیروگاهی نیز ١٢٥ میلیون لیتر بود که از رشدی نزدیک به چهار ردصد حکایت دارد.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار یکی از مناطق ٣٧گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی است که و در منتهی الیه جنوب شرق ایران فعالیت می کند.

محدوده جغرافیایی این منطقه با بهره گیری از سه ناحیه مرکزی ،ایرانشهر و نیکشهر جنوب استان سیستان و بلوچستان را در بر می گیرد.

این منطقه در محدوده ای با گستره ٨٠ هزارکیلومتر مربع به بیش از یک میلیون و دویست هزار نفر جمعیت در محدوده ٩ شهرستان ارائه خدمات دارد.

۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۳۷
تعداد بازدید : ۶۰۷