نیروهای بومی سهم ٥٠ درصدی در اشتغال منطقه ویژه پارس دارند

نیروهای بومی سهم ٥٠ درصدی در اشتغال منطقه ویژه پارس دارند
جذب نیرو در شرکتهای نفتی، گازی و پتروشیمی منطقه ویژه صرفا از طریق مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه و با رعایت سهم ٥٠ درصدی نیروی کار بومی انجام می‌پذیرد.

به گزارش شانا، یوسف امینی، مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس با اشاره به سهم ٧١ درصدی برای کارجویان استان در آزمون استخدامی پتروشیمی بوشهر، افزود: تعداد ١٨٠ نفر از نیروهای متقاضی کار استان بوشهر در مقاطع مختلف تحصیلی در این پتروشیمی به کار گرفته شدند.

وی گفت: در آزمون استخدامی پتروشیمی بوشهر که هفته آخر خرداد ماه امسال با نظارت سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد متقاضیان اشتغال در این پتروشیمی به رقابت علمی با یکدیگر پرداختند و در نهایت پس از آزمون کتبی و مصاحبه فنی، تعداد ٢٥٢نفر در این پتروشیمی به صورت رسمی و پیمانی جذب شدند.

مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به استخدام ٨٠ نفر در مقطع تحصیلی دیپلم در پتروشیمی بوشهر افزود:١٠٠درصد نیروهای مورد نیاز این پتروشیمی در مقطع تحصیلی دیپلم از نیروی کار بومی استان بوشهر استخدام شده‌اند.

به گفته وی جذب نیرو در شرکتهای نفتی، گازی و پتروشیمی منطقه ویژه صرفا از طریق مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه و با رعایت سهم ٥٠ درصدی نیروی کار بومی انجام می‌پذیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس امینی با اشاره به تاکیدهای مقامات عالی صنعت نفت نسبت به اشتغال نیروی کار شهرستان عسلویه و پیگیری مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس، خاطرنشان کرد: تعداد ١٠ نفر از فارغ التحصیلان رشته‌های فنی شهرستان عسلویه خارج از روال آزمون یاد شده در این پتروشیمی به صورت استخدام رسمی به کار گرفته شدند.

۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۴۷
تعداد بازدید : ۵۶۴