برترین شرکت های پتروشیمی در جشنواره تعالی معرفی می شوند

برترین شرکت های پتروشیمی در جشنواره تعالی معرفی می شوند
شرکت های برتر صنعت پتروشیمی هفته آینده در جشنواره تعالی این صنعت معرفی می شوند.

به گزارش خبرنگار شانا، رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره تعالی صنعت پتروشیمی صبح امروز (شنبه 6 اسفند) در یک نشست خبری اظهار کرد: جشنواره امسال از نظر کمی و کیفی رشد خوبی داشت و 20 شرکت بیشتر از سال قبل ثبت نام کرده اند.

مهندس علی محمد بساق زاده افزود: در سال جاری 63 شرکت تولیدی، خدماتی و طرح های پتروشیمی برای شرکت در این جشنواره ثبت نام کردند که توسط 120 ارزیاب و 63 نفر از فعالان صنعت پتروشیمی در قالب 63 گروه ارزیابی شدند.

مدیر تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: شرکت های برتر صنعت پتروشیمی بر اساس 3 سطح تعریف شده تندیس، تقدیرنامه و تعهد به تعالی پس از پایان ارزیابی در شانزدهم اسفند ماه معرفی می شوند.

بساق زاده اظهار کرد: ارزیابی برای شرکت های تولیدی و خدماتی شامل 9 معیار ارزشمند است که عبارتند از : رهبری استراتژیک،کارکنان، شرکت ها و منابع، فرایندها، محصول ها و خدمات، نتایج مشتریان، نتایج کارکنان، نتایج جامعه و نتایج کلیدی که موارد یاد شده معیارهای ارزیابی این شرکت ها به شمار می آیند.

وی ادامه داد: برای طرح های پتروشیمی نیز مدل جامع بلوغ مدیریت پروژه که مدلی بومی است مورد استفاده قرار گرفت که دارای 17 شاخص است.

بساق زاده گفت : شرکت های پتروشیمی پیشتاز تعالی شرکت های صنعت نفت ایران هستند و بحث تعالی به عنوان یک بحث جوان با برنامه ریزی های مناسب در آینده به پویائی خواهد رسید.

رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره تعالی صنعت پتروشیمی اظهار کرد: صنعت پتروشیمی ایران بدون توجه به فشارهای خارجی و تحریم برنامه های توسعه ای خود را ادامه می دهد وبا توسعه توانمندی های صنعت پتروشیمی رسیدن به اهداف این صنعت با سرعت بیشتری ادامه خواهد داشت.

در ادامه این نشست خبری مهندس سید رحیم شریف موسوی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی مارون نیز با بیان این که جشنواره تعالی صنعت پتروشیمی فرصت مناسبی برای ارائه توانمندی های شرکت های فعال در این صنعت است، گفت: پتروشیمی مارون به عنوان دومین میزبان این جشنواره  تلاش دارد تا تعالی در صنعت پتروشیمی نهادینه شود.

وی افزود: ارزش نهادن به تعالی در پتروشیمی مارون یکی از نکات مهم در مدیریت این مجتمع پتروشیمی است.

به گزارش شانا، اولین همایش جایزه تعالی صنعت پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم و با حضور مقام های ارشد وزارت نفت، اعضای شورای سیاست‌گذاری جایزه صنعت پتروشیمی و مسئولان فعال در حوزه پتروشیمی 11 اسفندسال گذشته برگزار شد.

۶ اسفند ۱۳۹۰ ۱۵:۵۱
شانا |
تعداد بازدید : ۱,۲۴۸