عشق آباد، میزبان دومین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی ایران

عشق آباد، میزبان دومین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی ایران
دومین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی، ساختمان و انرژی، آب و برق و خدمات فنی و مهندسی ایران هفته آینده در ترکمنستان افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از شانا، این نمایشگاه با نام پروژه IRAN PROJECT و بیزنس فروم ایران و ترکمنستان قرار است از (چهارشنبه ٢٨ تا جمعه ٣٠ مردادماه) امسال در عشق آباد پایتخت ترکمنستان برگزار شود.

این نمایشگاه با محوریت نفت، گاز، پتروشیمی و ساختمان به منظور توسعه و افزایش حجم صادرات غیر نفتی کشور و برقراری امکان مراودات و مبادلات تجاری بین تجار و بازرگانان ایران و ترکمنستان با بهره ­گیری از تهاتر بخشی از واردات گاز از کشور ترکمنستان و ارسال کالا و خدمات از سوی جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

قرار است بخش­های دولتی و خصوصی متشکل از سازمان­ها، شرکت­ها، موسسات، تولیدکنندگان و صادرکنندگان، تجار و بازرگانان ایران در فضایی به مساحت بالغ بر دو هزار متر مربع در مـحل نمایشگاه­های بین‌­المللی عشق آباد گردهم آیند.

انتظار می‌رود تجهیزات صنعت نفت و گاز، قابلیتهای ایران در اجرای سازه­ های مهندسی، پروژه­ های فنی و مهندسی و توسعه شهری و ساخت و سازها و صدور خدمات فنی و مهندسی مربوطه، خدمات فنی و مهندسی در زمینه­ های راهسازی، پل­سازی، آسفالت، انتقال لوله­ های نفت و گاز، محصولات صنعتی، پتروشیمی، مصالح ساختمانی، برق و تجهیزات مرتبط با آن در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته شود.

۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ۱۱:۱۹
تعداد بازدید : ۶۲۷