فورموسا پلاستیک ظرفیت تولید پلی پروپیلن آمریکا را افزایش می دهد

فورموسا پلاستیک ظرفیت تولید پلی پروپیلن آمریکا را افزایش می دهد
نخستین واحد پیشرفته تولید پلی پروپیلن خواهد بود که در ایالات متحده احداث خواهد شد.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی پلاستیک نیوز، شعبه شرکت تایوانی فورموسا پلاستیک مستقر در لیوینگستون نیوجرسی،  اعلام کرد که این شرکت قصد دارد در راستای موج جدید افزایش ظرفیت پلی پروپیلن آمریکای شمالی، یک خط تولید پیشرفته این محصول را در سایت پوینت کامفورت خود واقع در تگزاس راه اندازی کند. 

مقامات فورموسا پلاستیک خاطرنشان کردند که پس از چند سال این نخستین واحد پیشرفته تولید پلی پروپیلن خواهد بود که در ایالات متحده احداث می شود. آن ها همچنین افزودند: این اقدام در جهت اجرای تعهدات بلند مدت ما در قبال مشتریان، کارمندان و جوامعی است که در آن ها فعالیت می کنیم. 

در حال حاضر تیم اجرایی پروژه و جزئیات طراحی مهندسی مشخص شده و مدارک مورد نیاز برای کسب مجوزهای زیست محیطی ارسال شده است. با این حال مقامات این شرکت هیچ جزئیاتی درباره میزان سرمایه گذاری، ظرفیت تولید، تکنولوژی ساخت، زمان تکمیل یا زمان آغاز پروژه اعلام نکردند.

تا کنون بیشتر طرح های توسعه ای در بخش رزین ها، متمرکز بر تولید پلی اتیلن بوده که از مزیت عرضه فراوان گاز طبیعی در آمریکای شمالی بهره مند هستند.

البته شرکت هایی از جمله داوکمیکال نیز در حال افزایش ظرفیت تولید مونومر پروپیلن خود در این منطقه، به کمک فرآیند هیدروژن زدایی گاز پروپان هستند. خط تولید فورموسا پلاستیک و طرح های مشابه احتمالی در آینده، می توانند از ظرفیت های موجود در آمریکای شمالی استفاده کنند.

شرکت فورموسا پلاستیک، مستقر در تایوان، عمدتا تولیدکننده رزین های پلی وینیل کلراید ( PVC ) و دیگر محصولات میانی پلاستیکی است.

۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ۱۴:۴۱
تعداد بازدید : ۵۹۲