کنفرانس تحول در توسعه بالادستی نفت به اردیبهشت 91 موکول شد

کنفرانس تحول در توسعه بالادستی نفت به اردیبهشت 91 موکول شد
کنفرانس راهکارهای تحول نظام توسعه و بهره برداری در بخش بالادستی نفت و گاز ایران اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت، برگزاری کنفرانس راهکارهای تحول نظام توسعه و بهره برداری در بخش بالادستی نفت و گاز ایران که قرار بود 9 و 10 اسفندماه جاری برگزار شود، با برنامه ریزی های انجام شده به اردیبهشت ماه سال آینده موکول شد.
بنابراین گزارش، تعویق زمان برگزاری این کنفرانس به دلیل اهمیت بحث تحول در بخش بالادستی نفت و گاز ایران و برنامه ریزی برای برگزاری باشکوه تر این رویداد صورت گرفته است.
زمان دقیق برگزاری کنفرانس راهکارهای تحول نظام توسعه و بهره برداری در بخش بالادستی نفت و گاز ایران به زودی اعلام می شود.
بنابراین گزارش، ایجاد بستر و فضایی مناسب برای ارائه و تبادل آرا و اندیشه های پژوهشگران، اساتید، مدیران، کارشناسان، خبرگان علمی و صنعتی و سایر گروه ها، و سازمان های ذی ربط و ذی نفع در ارتباط با توسعه بخش بالادستی صنعت نفت و گاز ایران از جمله مهم ترین اهداف برگزاری این کنفرانس است.
در عین حال، فرهنگ سازی و ایجاد فضای تحول با توجه به تکالیف برنامه پنجم توسعه کشور و بهره گیری از یافته ها و دستاوردهای کنفرانس به صورت راهکارهای پروژه‌ای که در نهایت بتواند نقش محوری در توسعه این حوزه را تبیین و تثبیت نماید، از دیگر اهداف برگزاری کنفرانس راهکارهای تحول نظام توسعه و بهره برداری در بخش بالادستی نفت و گاز ایران محسوب می شود.
۹ اسفند ۱۳۹۰ ۰۹:۳۴
تعداد بازدید : ۱,۰۷۴