اطلاعیه هفتم- شرایط حضور نمایندگان قانونی اعضاء در مجمع عمومی عادی سالانه اتحادیه

اطلاعیه هفتم

اعضاء محترم اتحادیه

 

با سلام؛

         پیرو اطلاعیه‌های قبلی در خصوص برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه اتحادیه در روز سه‌شنبه مورخ 98/04/25 در محل سالن اجتماعات طبقه دهم اتاق بازرگانی ایران، ضمن دعوت از نماینده قانونی اعضاء محترم، به‌منظور سهولت در اجرای امور اداری مربوط به مجمع درخواست می‌شود، موارد زیر را مدنظر قرار دهند:

الف)

بر اساس ماده 9-16 اساسنامه اتحادیه، هر یک از اعضاء شرکت‌کننده در مجمع می‌تواند تنها وکالت یک عضو دیگر را برای شرکت در مجمع داشته باشد

بر اساس ماده 10-16 اساسنامه اتحادیه، نماینده هر عضو به‌عنوان شرکت‌کننده در مجمع باید عضو هیئت‌مدیره شرکت متبوع خود باشد.

در این رابطه ضروری است: اصل معرفی‌نامه‌ها یا وکالت‌نامه‌های نمایندگان قانونی به نمایندگان اتحادیه تحویل داده شود. در غیر این صورت دبیرخانه از تحویل برگه‌های رأی به افراد بدون معرفی‌نامه رسمی معذور است.

ب)

باتوجه به اعلام اتاق بازرگانی ایران مبنی بر سلب حق رأی از آن دسته از شرکت‌هایی که تاریخ اعتبار کارت‌های بازرگانی ایشان منقضی شده است،درخواست می‌شود، دراسرع وقت نسبت به کنترل اعتبار کارت‌های بازرگانی خود و رفع مشکل از طریق اتاق بازرگانی اقدام فرمایید.

ج)

بر اساس مصوبه هیئت‌مدیره محترم اتحادیه تنها آن دسته از اعضایی که نسبت به تسویه کامل مبالغ بدهی خود حداکثر تا تاریخ 24/04/98 (یک روز پیش از برگزاری مجمع) اقدام نمایند، حق رأی و امکان حضور در مجمع عمومی سالیانه سال 1398 را خواهند داشت.

د)

از اعضایی که تمایل دارند، به‌عنوان نامزد در انتخابات بازرس شرکت نمایند، درخواست می‌شود، تقاضای خود را با رعایت ماده (28) اساسنامه اتحادیه با امضاء صاحبان امضاء و مهر شرکت تنظیم و اصل آن را به انضمام مدارک مورد درخواست به دبیرخانه ارائه فرمایند.

با تقدیم احترام

 سعید رفیعی فر

 دبیرکل

۲۲ تیر ۱۳۹۸ ۱۲:۰۱
تعداد بازدید : ۶۲۴