ضرورت توجه اعضای اوپکس به ظرفیت سازی های جدید

ضرورت توجه اعضای اوپکس به ظرفیت سازی های جدید
نایب رئیس اتحادیه اوپکس تاکید کرد: ضررت توجه اعضای اوپکس به ظرفیت سازی های جدید
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس :نایب رئیس اتحادیه اوپکس معتقد است: اعضای این اتحادیه در روند تعامل با دستگاه های حاکمیتی باید علاوه بر تلاش برای رفع موانع و مشکلات به دنبال ظرفیت سازی برای توسعه هم باشند.
احسان باقریان نایب رئیس هیات مدیره اوپکس در حاشیه نخستین هم اندیشی  اعضای اوپکس با نمایندگان سازمان های حاکمیتی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: برگزاری این نشست می تواند سنگ بنایی برای تعامل گسترده و دو سویه میان بزرگترین تشکل صادراتی بخش انرژی کشور با دستگاه ها و نهادهای حاکمیتی باشد.
مدیر عامل شرکت پتروپالایش مهان تصریح کرد: یک نکته بسیار مهم این است که برای نشست های آتی ، اعضای اوپکس برنامه ریزی بیشتری انجام دهند تا به صورت هدفمند و با تشخیص و تدوین نقاط کانونی و موثر در زمینه رفع مشکلات مذاکره کنیم.
به گفته باقریان، تعامل بخش صادرات فراورده های نفتی کشور با دستگاه ها و نهادهای حاکمیتی باعث می شود تا خود اعضا در رشد و توسعه این فضای اقتصادی پیشگام باشند و تجارتمان را شفاف کنیم .
    
نایب رئیس اتحادیه اوپکس ، نخستین نشست اعضای اتحادیه صادرکنندگان نفت ، گاز و پتروشیمی با  نمایندگان سازمان ها و نهادهای مرتبط با امر صادرات را " سازنده" توصیف کرد و یادآور شد: البته ما باید صرفا به دنیال رفع مشکل نباشیم  و ضروری است که درصدد ظرفیت سازی برای توسعه باشیم
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ ۱۶:۱۴
تعداد بازدید : ۹۳۷