وضع فعالیت‌های وزارت نفت در بخش تولید و صادرات بررسی شد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه عصر دیروز کمیسیون متبوع خود از بررسی وضع فعالیت وزارت نفت با توجه به مسئله تحریم‌ها خبر داد.
علی نجفی خوشرودی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، به جلسه عصر دیروز (یکشنبه، ۳۱ تیرماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی که با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت برگزار شد، گفت: در این نشست درباره آخرین وضع فعالیت‌های وزارت نفت در بخش صادرات و دیپلماسی نفتی ایران با توجه به موضوع تحریم‌ها بررسی و تبادل نظر شد.

وی افزود: با توجه به این‌که مهم‌ترین هدف تحریم‌ها، کاهش صادرات نفت و اختلال در صنعت نفت ایران ارزیابی می‌شود، در این جلسه اعضای کمیسیون بر ضرورت استفاده از همه ظرفیت‌ها و تدابیر ارزی برای مقابله با چنین شرایطی تاکید کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اهتمام ویژه به توسعه میدان‌های مشترک نفتی، ضرورت حفظ سهمیه ایران در سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک)، روند تکمیل پروژه‌های پارس جنوبی و ضرورت ارائه پیشنهادها و راهکارهای عملی در بسته پیشنهادی اروپا از دیگر موضوع‌های مورد بحث در جلسه عصر دیروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر نفت بود.
۱ مرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۲۱
تعداد بازدید : ۲۵۶