تکذیبیه اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفتی

تکذیبیه اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفتی
متاسفانه در هفته جاری برخی از سایت‌های خبری بدون مصاحبه با رئیس هیئت‌مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفتی، مطالب خلاف واقع را پیرامون قیر تهاتری با عناوینی چون : پشت پرده توزیع قیر رایگان، جلوی رانت هزاران میلیاردی را بگیرید و ... با آمار و ارقام ناصحیح منتشر و بازنشر نموده‌اند که مغایر با اخلاق رسانه ای بوده و مبنا و محتواهای آنها کاملا تکذیب می گردد .

اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی ایران، بارها مواضع خود را در مصاحبه ها و نشست های خبری در خصوص قیر تهاتری و مخالفت این اتحادیه با هرگونه رانت و تبعیض در صنعت فرآورده های نفتی، اعلام نموده است . همچنین با توافقاتی که واحدهای قیرسازی و سازمان های ذی ربط داشته اند، مقرر گردیده کارمزد واحدهای تولیدی قیر به یازده درصد کاهش یابد .

لذا اتهامات به اعضای فعال این اتحادیه، آمار و ارقام ناهمگون در متون این اخبار نیز نشان از بی اطلاعی، عدم درک درست ناشرین و سوء نیت آنان حکایت می کند .

سید حمید حسینی رئیس اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفتی نیز در طی هفت سال گذشته فعالیتی در صادرات قیر و انتفاعی نیز از قیر تهاتری نداشته، و اتهامات مندرج در این اخبار در خصوص فعالیت‌های تجاری وی کاملا بی اساس می باشد .

از کلیه اصحاب محترم رسانه نیز خواهشمندیم در بازنشر اخبار مربوط به تولید و صادرات فرآورده‌های نفتی با روابط عمومی اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفتی و سایت opex.irبه عنوان مرجع خبری صنایع پایین دستی نفت ارتباط حاصل فرمایند .

۱۹ آبان ۱۴۰۰ ۱۳:۳۰
تعداد بازدید : ۲۷۲