برگزاری نمایشگاه تخصصی پاکستان

اعضاء محترم اتحادیه

با سلام؛
احتراماً به استحضار می رساند، اولین نمایشگاه تخصصی پاکستان - ایران (PAK-IRAN) در تاریخ 2 الی 4 شهریور 1401 در مرکز نمایشگاه و کنفرانس اسلام آباد با مجوز سازمان توسعه تجارت و حمایت سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاکستان و شرکت شهرکهای صنعتی و صندوق توسعه نواوری ریاست جمهوری و وزارت تعاون برگزار می گردد.
شرکت میلاد نور با همکاری شرکت Business Global Experts پاکستان، اقداماتی را جهت برگزاری جلسات B2B موردنظر مشارکت‌کنندگان و کنفرانس‌های تخصصی هم‌زمان با این رویداد، برنامه‌ریزی کرده که توسط سفارت ایران در پاکستان این فعالیت‌ها نظارت و ارزیابی خواهد شد. فعالیت‌های بازاریابی و اطلاع‌رسانی این رویداد در حال انجام است و از طریق برگزاری وبینار و سمینارهای تخصصی در اسلام‌آباد، پیشاور، لاهور، راولپندی و فیصل آباد، صنعتگران و تجار پاکستان در جریان برگزاری این رویداد قرار می‌گیرند.
با توجه به :
• بازار فعلی کشور پاکستان در زمینه فرآورده‌های پالایشی
• تأمین بیشتر انرژی این کشور از طریق سوخت‌های زیستی
• برنامه‌های توسعه این کشور و ظرفیت بالای خرید محصولات پالایشی
• سرمایه‌گذاری‌های 20 تا 30 میلیاردی کشور چین در این حوزه
• و همچنین طرح احیاء جاده ابریشم
ظرفیت‌های صادراتی بسیار زیادی با کشور پاکستان و حتی کشورهای دیگر در این کشور وجود دارد. زیرگروه‌های این نمایشگاه عبارتند از: انرژی و پتروشیمی و محصولات شیمیایی، راه و ساختمان و ماشین‌آلات وابسته، خدمات فنی مهندسی، دارویی و تجهیزات پزشکی
اعضاء محترم اتحادیه می‌توانند، جهت کسب اطلاعات بیشتر و حضور در این رویداد با شماره تماس 021-88874138 و 09123383762 آقای تاج تماس حاصل فرمایید.


با تقدیم احترام
فریدون اسعدی

دبیرکل


۱۹ مرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۰۲
تعداد بازدید : ۳۱۷