معامله ١١٠ میلیون دلار انواع قیر در تالار صادراتی بورس کالا

معامله ١١٠ میلیون دلار انواع قیر در تالار صادراتی بورس کالا
دیروز با استقبال معامله گران، بیش از ١١٠ میلیون دلار قیر در تالار صادراتی بورس کالای ایران برای صادرات به بازارهای جهانی مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش شانا، در این روز و در تالار صادراتی شرکت نفت پاسارگاد توانست ١٦٤ هزار تن انواع قیر ٦٠٧٠ تولیدی خود را به ارزش ١١٠ میلیون و ٩٣٥ هزار دلار به فروش برساند.

در تالار داخلی فرآورده های نفت و پتروشیمی نیز ٧٠ تن زایلین مخلوط شرکت سینوپک کره جنوبی در گروه مواد شیمیایی به نرخ ٤٧ هزار و ٩٣٣ ریال از سوی مشتریان خریداری شد، ضمن آن که در این گروه ٣٢٥ تن متانول پتروشیمی زاگرس با کاهش نرخ ٣٣٩ ریالی به قیمت ٦٧٨٦ ریال به فروش رفت.

٤٠ تن آمونیاک مایع پتروشیمی کرمانشاه و ٢٠٠ تن آمونیاک محلول پتروشیمی شیراز نیز از جمله کالاهایی بود که در گروه مواد شمیایی مورد معامله قرار گرفت.

گروه مواد پلیمری نیز در این روز شاهد معامله ٤٠ تن پلی اتیلن سنگین LMP پتروشیمی مهر به نرخ ٢٩ هزار ریال بود. شرکت نفت بهران نیز توانست ٤٨٠ تن اسلاگ واکس سنگین خود را به ارزش بیش از ٩ میلیارد ریال به فروش برساند.

بر اساس این گزارش، ٦٣٠ تن گوگرد گرانوله و ٧٥٠ تن وکیوم باتوم شرکت پالایش نفت تندگویان تهران، از دیگر کالاهای معامله شده در تالار فرآورده های نفت و پتروشیمی بورس کالای ایران در این روز به شمار می رود.

۲۶ اسفند ۱۳۹۱ ۰۲:۰۳
تعداد بازدید : ۱,۲۰۳