تمدید ۳ ساله گواهینامه‌های استاندارد یکپارچه شرکت ملی حفاری

رئیس مهندسی ساختار و بهره‌وری شرکت ملی حفاری ایران از تمدید گواهینامه‌های استاندارد یکپارچه (IMS) این شرکت برای سه سال دیگر خبر داد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، حسین نظری امروز (شنبه، ۱۳ خردادماه) در این باره گفت: این گواهینامه‌ها شامل استانداردهای مدیریت کیفیت (ایزو ۹۰۰۱)، مدیریت زیست محیطی (ایزو ۱۴۰۰۱) و مدیریت سیستم ایمنی و بهداشت شغلی (ایزو ۴۵۰۰۱) است.

وی افزود: مراحل تمدید این دوره گواهینامه‌ها با انجام ۵۰ نفر روز ممیزی از دستگاه‌های حفاری و واحدهای ستادی و پشتیبانی شرکت با موفقیت انجام و در نشست مدیران ارشد سازمان و گروه ممیزی مؤسسه SGS یافته‌های ممیزی ارزیابی شد.

رئیس مهندسی ساختار و بهره‌وری شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه داشتن این گواهینامه‌ها از الزامات شرکت در مناقصات و همچنین کارفرماهاست، اظهار کرد: تأکید بر رعایت منافع ذی‌نفعان به‌ویژه مشتریان و کارکنان و الزام به رعایت اصل بهبود مستمر و ارتقای عملکرد فرآیندهای مرتبط با محیط زیست و ایمنی و بهداشت کارکنان، کلیدی‌ترین مباحث استاندارد یکپارچه (IMS) است.

نظری ادامه داد: در این دوره نیز عملکرد شرکت در حوزه‌های پیش گفته از سوی ممیزان مربوط تأیید شد که این مهم با جدیت و تلاش مستمر و مؤثر تمامی کارکنان در بخش‌های مختلف، محقق شد.
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۰۶
تعداد بازدید : ۴۰