توتال تعدیل نیرو می‌کند

توتال تعدیل نیرو می‌کند
شرکت نفتی توتال فرانسه قصد دارد در سال 2015 برنامه استخدامی خود را کاهش دهد و نیروهای خود را تعدیل کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) به نقل از خبرگزاری فرانسه، پاتریک پویان مدیرکل شرکت نفتی توتال فرانسه از برنامه این شرکت برای کاهش استخدام و تعدیل 2000 تن از کارکنان این شرکت در سال جاری میلادی خبر داد.

مدیرکل توتال در یک کنفرانس خبری گفت: برنامه تعدیل نیرو در توتال در بخشهای اکتشاف، تولید، پالایش و پتروشیمی اجرا خواهد شد.

پویان خاطرنشان کرد: ما تصمیم گرفتیم استخدام نیرو را متوقف کنیم، اما به این معنی نیست که استخدام به صفر خواهد رسید، بلکه به یک پنجم تا یک ششم سطح کنونی خواهد شد.

برنامه‌های کاهش استخدام و تعدیل نیروها در شرکت‌های نفتی عمدتا به دلیل کاهش شدید بهای نفت در ماههای اخیر و افزایش هزینه‌ها بوده است.

بهای نفت برنت در ماه‌های ژوئن تا ژانویه به دلیل اشباع بازار بیش از 50 درصد کاهش قیمت داشت و از 115 دلار به کمتر از 46 دلار (پایین‌ترین قیمت شش سال اخیر) رسید.

نفت برنت در آخرین روز معاملات هفته گذشته با دو دلار و 24 سنت (حدود 4 درصد) افزایش 61 دلار و 52 سنت در هر بشکه معامله شد. نفت برنت در هفته گذشته شش درصد و در یک ماه اخیر 15 درصد افزایش قیمت داشته است. همچنین نفت سبک آمریکا با یک دلار و 57 سنت (سه درصد) افزایش 52 دلار و 78 سنت در هر بشکه داد ‌وستد شد.

۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ۰۹:۴۶
تعداد بازدید : ۱,۳۳۷