مصرف انرژی در ساختمانهای تجاری اتحادیه اروپا به صفر می رسد

مصرف انرژی در ساختمانهای تجاری اتحادیه اروپا به صفر می رسد
اتحادیه اروپا به دنبال تحقق هدف به صفر رساندن مصرف انرژی در ساختمانهای تجاری تا سال ٢٠١٩ است.

چشم اندازهای سیاسی اتحادیه اروپا از سختگیرانه ترین نوع در جهان به شمار می آیند، این مقررات بازاری در حال رشد برای ساختمانهای با کارایی انرژی را به همراه داشته است.

همزمان تغییرات اجباری در کدهای ملی ساختمانها، الزامهای عملکردی بیشتری را برای ساختمانهای تازه و بازسازیهای اساسی ساختمانهای موجود به دنبال داشته است. از جمله این که هدف، تحویل ساختمانهای با انرژی در حدود صفر تا سال ٢٠١٩ و ٢٠٢١ برای ساختمانهای عمومی و خصوصی است.

مطالعه اخیر Navigant Research به نام ساختمانهای انرژی کارامد اروپا، محصولات و خدمات انرژی کارآمد برای ساختمانهای مسکونی و تجاری در بازار اروپا را تحلیل کرده و پیش بینی درآمد آن تا سال ٢٠٢٣ را انجام داده است.

به گزارش خبرنامه کارایی انرژی شرکت بهینه سازی مصرف سوخت، بازار ساختمانهای انرژی کارآمد توسط فرانسه، آلمان و انگلستان رهبری می شود که پشت همه آنها پشتیبانی قوی، سیاستی پیوسته و محصولات و خدمات نوآورانه وجود دارد.

در مجموع انتظار می رود، درآمد قاره ای ساختمانهای انرژی کارآمد در اروپا شامل محصولات و خدمات از ٥٦ میلیارد دلار در سال ٢٠١٤ به ١٠٩ میلیارد دلار در سال ٢٠٢٣ برسد.

۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ۱۰:۱۰
شانا |
تعداد بازدید : ۷۳۸