سازندگان و شرکتهای اجرایی معتبری در نمایشگاه نفت بیستم شرکت کردند

سازندگان و شرکتهای اجرایی معتبری در نمایشگاه نفت بیستم شرکت کردند
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اعلام این که شرکتهای نفتی خارجی درجه یک در این نمایشگاه حضور نداشتند، گفت: شاهد حضور شرکتهای سازنده، مهندسی و اجرایی معتبرتری در این نمایشگاه بودیم.
رکن الدین جوادی شنبه ١٩ اردیبهشت ماه در حاشیه بیستیمن نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران در جمع خبرنگاران گفت: این رویداد فرصتی مغتنم برای روز آمد کردن اطلاعات از قابلیتهای ایجاد شده به شمار می آید و می توان متوجه شد که در طول در یک سال گذشته تا چه اندازه تغییر ایجاد شده و چه فرصتهای تازه ای به وجود آمده است.
  • وی با بیان این که ما در ارتباط با پیمانکاران و سازندگان داخلی شرایط مستقیم و غیر مستقیم داریم، افزود: این ارتباط رو در رو در نمایشگاه فرصتی شد تا از قابلیتهای به روز آنها بازدید و در جریان آخرین پیشرفتهای آنها باشیم و در عین حال در جریان مشکلات و انتظارها قرار گیریم و سرعت رشد و توسعه آنها شتاب گیرد.

    مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اعلام این مطلب که در این نمایشگاه شرکتهای خارجی درجه یک بین المللی نفتی حضور ندارند، اظهار کرد: امسال شرکتهای سازنده، مهندسی و اجرایی معتبرتری مشارکت دارند و این روند نشان می دهد که امیدواری برای بهبود شرایط بیشتر است.

    جوادی با بیان این که در این چند روز نمایشگاه اتفاق ویژه ای در حوزه بین الملل و سرمایه گذاری رخ نداد، افزود: روند پیگیری ها و ارزیابی های شرکتهای داخلی و خارجی بیشتر و بهتر بود و این اتفاقها از وقوع رخدادهای خوبی در آینده نوید می دهد.

    وی گفت: ساخت ١٠ گروه کالای صنعت نفت در داخل کشور مهمترین برنامه امسال است، پارسال گروه مته ها را کامل کردیم و قرارداد آن بزودی امضا می شود و ٩ مورد دیگر را نیز بدون شک تا پایان سال اجرایی و قراردادشان را امضا می کنیم.

    مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: ایجاد بازار بلندمدت، پیش خرید بخشی از محصول و کمک برای انتقال دانش فنی از طریق روشهای نوین جزو امتیازهایی است که برای سازندگان داخلی این ١٠ گروه کالایی صنعت نفت در نظر گرفته ایم تا ساختارهای آنها شکل گیرد.

    به گزارش شانا، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران حضور شرکت ملی نفت ایران در نمایشگاه نفت امسال را حضوری نمادین برشمرد و گفت: در این فضا شرایطی برای ایجاد ارتباط ، مراجعه و بیان مشکلات، پیشنهادها و راهکارها فراهم شد.

    وی تصریح کرد: امسال بنا بر صلاحدید وزیر نفت و به نیابت از وزارت نفت مسئولیت برگزاری نمایشگاه را بر عهده داشتیم و از نگاه من، نحوه برگزاری نمایشگاه در  این دوره بهتر بود، اما باید از دیدگاه ها و ارزیابی همه شرکت کنندگان بهره مند شد.

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۳:۵۳
تعداد بازدید : ۷۵۴