نصب کنتورهای مجزا ظرف 48 ساعت

شرکت ملی گاز ایران از آمادگی این شرکت به منظور نصب کنتورهای مجزا برای مشترکین گاز طبیعی، ظرف 48 ساعت خبر داد


معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از آمادگی این شرکت به منظور نصب کنتورهای مجزا برای مشترکین گاز طبیعی، ظرف 48 ساعت خبر داد و گفت: بنا به درخواست مشترکین محترم، این شرکت آماده هرگونه سرویس دهی در این زمینه می باشد.
 به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مهندس جواد اوجی با اشاره به درخواست بعضی از مشترکین گاز طبیعی در خصوص چگونگی نصب کنتورهای فرعی و یا اشتراک پذیری برای هر واحد به صورت مجزا، گفت: واگذاری اشتراک مستقل به هر واحد آپارتمانی که در حال حاضر جزو مشترکین گاز طبیعی می باشند، در صورت درخواست مالک، مالکین و یا نماینده قانونی در ملک مشروط بر اینکه کلیه کنتورها حسب استانداردها و ضوابط فنی شرکت در محل مناسب تعبیه گردند بلامانع است.
وی خاطرنشان کرد: رعایت مقررات و شرایط اشتراک پذیری برای هر مشترک ضروری خواهد بود و اجرای لوله انشعاب دهنده اصلی و نصب شیر قفل شونده هر یک از واحد ها به عهده متقاضیان بوده و لوله کشی هر واحد بایستی به صورت مستقل باشد.
مهندس اوجی افزود: تبدیل چند اشتراک به یک اشتراک واحد و یا بالعکس در صورت اخذ ما به التفاوت هزینه برقراری انشعاب جدید نسبت به مجموع هزینه های برقراری انشعابات قبلی به نرخ روز و بالعکس بلامانع است.
 مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، در مورد هزینه پرداختی این کنتورها نیز گفت: واگذاری اشتراک جدید و نصب کنتور مستقل با توجه به زیربنای ملک متغیر و قیمت تقریبی آن در حدود 400 هزار ریال می باشد.
۵ آبان ۱۳۸۹ ۱۵:۵۱
وزارت نفت |
تعداد بازدید : ۱,۱۷۷