سه وزیر اسپانیا به همراه هیئت تجاری به ایران می‌آیند

سه وزیر اسپانیا به همراه هیئت تجاری به ایران می‌آیند
سفیر اسپانیا با معاون بین الملل اتاق ایران روز روز گذشته در محل اتاق ایران دیدار کرد و از اعزام هیات تجاری بلند پایه این کشور به ایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی اتاق ایران، پرز بیه نا سفیر اسپانیا اظهار داشت: سه وزیر صنعت، انرژی و گردشگری اسپانیا در راس یک هیات 40 نفره تجاری اوایل سپتامبر به تهران سفر خواهند کرد و پروژه های زیرساختاری، عمران و راهسازی از زمینه های فعالیت این هیات است.

در ادامه این دیدار علی اکبر فرازی، معاون امور بین الملل اتاق ایران نیز بیان کرد: اسپانیا از دوستان روزهای سخت تحریم ایران بوده و همیشه با دیدگاه مثبت جهت رفع مسائل و مشکلات تحریم قدم برداشته است.

فرازی ادامه داد: از هیات بلند پایه تجاری اسپانیا به نحو احسن استقبال خواهد شد و اتاق ایران آمادگی دارد که همایش تجاری ایران و اسپانیا را با حضور مقامات دولتی و بخش خصوصی ایران در محل اتاق ایران برگزار نماید.

گفتنی است آمار صادرات و واردات ایران به اسپانیا در سه ماهه اول 94، تقریبا 57 میلیون دلار صادرات ایران به اسپانیا و شامل آهن، زعفران، انگور، روده و فرش و کف پوش است و تقریبا 45 میلیون دلار واردات ایران از اسپانیا شامل الکترودهای ذغالی، جرثقیل، مرکب چاپ، کاغذ گراف و نخ نساجی بوده است.

۳۱ تیر ۱۳۹۴ ۱۵:۴۹
تعداد بازدید : ۶۸۴