اطلاعیه پنجم- معرفی‌نامه‌های مجمع عمومی عادی سالیانه اتحادیه

اعضاء محترم اتحادیه

با سلام؛
پیرو اطلاعیه‌های قبلی در خصوص برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه اتحادیه در روز سه‌شنبه مورخ 97/04/26 در محل سالن اجتماعات طبقه دهم اتاق بازرگانی ایران، ضمن دعوت از نماینده قانونی اعضاء محترم، خواهشمند است، به هنگام ورود به جلسه مجمع، اصل معرفی‌نامه‌های مربوط به مجمع را همراه خود داشته باشید و به نمایندگان اتحادیه تحویل دهید. همچنین به‌منظور سهولت در اجرای امور اداری مربوط به مجمع درخواست می‌شود، موارد زیر را مدنظر قرار دهند:
الف)
بر اساس ماده 9-16 اساسنامه اتحادیه، هر یک از اعضاء شرکت‌کننده در مجمع می‌تواند تنها وکالت یک عضو دیگر را برای شرکت در مجمع داشته باشد؛ همچنین طبق ماده 10-16 اساسنامه اتحادیه، نماینده هر عضو به‌عنوان شرکت‌کننده در مجمع باید عضو هیئت‌مدیره شرکت متبوع خود باشد.
ب)
از اعضایی که تمایل دارند، به‌عنوان نامزد در انتخابات بازرس شرکت نمایند، درخواست می‌شود، تقاضای خود را با رعایت ماده (28) اساسنامه اتحادیه با امضاء صاحبان امضاء و مهر شرکت تنظیم و اصل آن را به انضمام مدارک مورد درخواست به دبیرخانه ارائه فرمایند.
ج)
پیرو مفاد اطلاعیه دوم، بر اساس مصوبه هیئت‌مدیره محترم اتحادیه مورخ 97/03/22 تنها آن دسته از اعضایی که نسبت به تسویه کامل مبالغ حق عضویت اقدام نموده‌اند، حق رأی و امکان حضور در مجمع عمومی سالیانه سال 1397 را خواهند داشت.

با تقدیم احترام
سعید رفیعی فر

دبیرکل

۲۳ تیر ۱۳۹۷ ۱۵:۳۸
تعداد بازدید : ۸۰۲