معرفی جناب آقای روح الله نساجیان کاندید هیات مدیره دور نهم اتحادیه

معرفی جناب آقای روح الله نساجیان کاندید هیات مدیره دور نهم اتحادیه

جناب آقای روح الله نساجیان قائم مقام مدیرعامل شرکت پتروکیمیا سپاهان

 

v   تحصیلات:

کارشناسی مدیریت بازرگانی گرایش مالی از دانشگاه آمریکایی دوبی

v   سوابق کاری و اجرایی:

·        قائم مقام مدیر عامل شرکت پترو کیمیا سپاهان (Synolex)                          (شهریور 94 تا کنون)

        مدیریت اجرایی و ادرای واحد تولیدی انواع روانکار با بیش از 120 نفر نیروی کار

·        مدیر بازرگانی شرکت پترو کیمیا سپاهان (Synolex)                                     (تیر 91 تا شهریور 94(

مسئولیت انجام کلیه امور بازرگانی داخلی و خارجی شرکت

·        تحلیلگر مالی ارشد شرکت پترو کیمیا سپاهان (Synolex)                     (فروردین 89 تا تیر 91) 

تجزیه و تحلیل فنی و بنیانی اظهارات و گزارشات مالی شرکت، بررسی وضعیت مالی شرکت در بازار داخل و خارج 

·        کارشناس تحلیلگر مالی شرکت پترو کیمیا سپاهان (Synolex)               (خرداد 88 تا فروردین 89)

تجزیه و تحلیل فنی اظهارات و گزارشهای مالی شرکت

·        کارگزار مالی شرکت Amir Raz Zarrin, Dubai                               (Jan 2008 –Jan 2009)

مدیریت بالغ بر 2 میلیون دلار از طریق پلتفرمهای FX و FXCM Bank Deuteche

·        مشاور سرمایه گزاری (Jul 2007- Jan 2008)                Henyep Investment Bank, DIFC

مدیریت حسابهای FX،  تحلیل فنی و بنیادی روزانه

·        کمک حسابدار وکارگزار حمل شرکت Everex Global, Dubai                       (2006)

شناسایی و ثبت کلیه هزینه ها و درآمدهای هر صورت حساب ریلی بمنظور تعیین سود نهایی هر واحد

·        کارگزار حمل شرکت Everex Global, Dubai                                          (2003-2005)

تهیه کلیه مستندات محموله های ورودی و خروجی

 v  پروژه ها:

·        ارائه طرح تجاری برای چالش اقتصاد عرب

v  مهارت های فنی:

Lubricants Formulation, SPSS, Minitab, STAT Tools, Microsoft Office, Computer Assembly, FX Trading Stations

v  زبان های خارجی:

انگلیسی (سلیس، IELTS  (

 

 برنامه جهت کاندیداتوری در هیئت مدیرهاتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت،گاز و پتروشیمی

هدف نهایی اینجانب روح الله نساجیان به عنوان کاندیدای انتخابات هیئت مدیره اتحادیه کمک به ارتقاء جایگاه برند ایرانی (Made in Iran) در حوزه بین الملل و در نتیجه رشد و توسعه صادرات کالاهای موضوع فعالیت اتحادیه می باشد که رسیدن به این امر مستلزم بکارگیری راهکارهای مقتضی و تعامل با سازمانهای ذی‌ربط در داخل و خارج از کشور می­باشد که شرح مختصری از آن در ذیل اشاره می گردد:

·        تقویت روابط عمومی و امور بین الملل اتحادیه

o       شرکت در نمایشگاههای بین ­المللی داخلی و خارجی مرتبط

o       تقویت روابط بین ­المللی اتحادیه و تنظیم تفاهم­نامه های همکاری بین ­المللی

·        کمک به رفع موانع و مشکلات در حوزه تولید واحدهای تولیدی عضو اتحادیه

o       بررسی و ارائه راهکار در جهت رفع مشکلات تأمین خوراک واحدهای تولیدی

o       ارائه راهکار و انجام مکاتبات لازم در زمینه قیمت­ گذاری مواد اولیه و تنظیم بازار

o       تعامل و همکاری با شرکتهای بورس کالا و انرژی ایران

o       همکاری و تعامل با بانکها در زمینه ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی

o       حضور پررنگ و پیگیری مداوم جلسه های کمیسیون های مرتبط در مجلس همانند فراکسیون انرژی و ...

o       رتبه بندی واحدهای تولیدی با هدف ارتقاء کیفیت کالای تولیدی ایرانی

·        کمک به رفع موانع و مشکلات در حوزه صادرات

o       با همکاری و تعامل با سازمان های ذی‌ربط همانند:

Ø     بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران (رفع مشکلات ارزی اعضاء و تعامل در خصوص بخشنامه های ارزی صادره از سوی بانک مرکزی و...)

Ø     وزارت صنعت، معدن و تجارت

Ø      ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز

Ø      سازمان ملی استاندارد ایران (صادرات محموله های مطابق با مشخصات مورد تقاضای مشتری نه لزوماً استاندارد ایران و ...)

Ø      اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران (تعامل با کشورهای مختلف در زمینه برندینگ Made in Iran )

Ø      گمرک جمهوری اسلامی ایران (ارزشگذاری کالاهای صادراتی و وارداتی، بررسی تعرفه های گمرکی، بررسی HS Code ها و ...)

Ø     بررسی جلسات مشترک با سفارتهای کشورهای مختلف به منظور کمک به هدف برندسازی کالای ایرانی
       رتبه بندی واحدهای صادراتی به منظور ارتقاء کیفی محصولات صادراتی و ارائه کالای ایرانی با قیمتی شایسته و درخور در بازارهای بین­ الملی

۲۲ تیر ۱۳۹۸ ۰۹:۱۳