پیش ثبت‌نام بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

پیش ثبت‌نام بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

احتراماً به اطلاع می‌رساند، پیش ثبت‌نام بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از تاریخ 1400/11/30 از طریق سایت این نمایشگاه به نشانی www.iran-oilshow.ir  انجام خواهد شد.

در این رابطه مقتضی است، اعضاء محترم در تاریخ تعیین‌شده به قسمت ثبت‌نام سایت نمایشگاه مراجعه نموده و پیش ثبت‌نام را انجام دهند و در قسمت «عضو کدام انجمن می‌باشید» اتحادیه OPEX را انتخاب نمایید و همچنین در انتخاب گروه کالایی اگر زمینه فعالیت مرتبط وجود نداشت گزینه سایر محصولات (OTHER PRODUCTS) را انتخاب نمایید. همچنین نسبت به ارسال درخواست کتبی به نشانی formation@opex.ir یا شماره فکس 88508250-021، اعلام حداقل متراژ موردنیاز و معرفی نماینده تام‌الاختیار جهت مشارکت در نمایشگاه حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ 1400/12/07 اقدام فرمایید. شایان‌ذکر است، این نمایشگاه در صورت اخذ مجوزهای مربوطه از ستاد ملی مبارزه با کرونا و نهاد های ذیربط با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار خواهد شد. پیش ثبت نام متقاضیان محترم با هدف شناسایی شرکت های متقاضی و نیازسنجی بوده، ثبت نام قطعی تلقی نمی شود. این پیش ثبت نام برای ستاد اجرایی این نمایشگاه تعهدآور نبوده و حق تصمیم گیری این ستاد محفوظ است.

از متقاضیان گرامی تقاضا می‌شود، پروتکل های بهداشتی مبارزه با بیماری کرونا مندرج در سایت این نمایشگاه را به‌دقت مطالعه نمایند.  همچنین تکمیل فرم پیش ثبت‌نام به‌صورت کامل الزامی است. به فرم‌های ناقص و اطلاعات ناموثق ترتیب اثر داده نخواهد شد.

            به‌منظور تکمیل این فرم، متقاضیان می‌توانند راهنمای پیش ثبت‌نام در منوی ثبت‌نام مطالعه نمایند. ضمناً این فراخوان صرفاً جهت محاسبه فضای تقریبی اتحادیه بوده و به‌منزله ثبت‌نام و قطعیت حضور در نمایشگاه نیست؛ بنابراین ضرورت دارد تا با توجه به محدودیت در فضای نمایشگاه و حجم زیاد درخواست‌های اعضاء، به اعلام حداقل متراژ بسنده شود.                                                                                               

مطالعه قوانین ارزی و ریالی مندرج در بخش ثبت نام این سایت ضروری است. متقاضیان محترم پس از مطالعه قوانین ارزی و ریالی نسبت به ثبت نام فضای ارزی و ریالی اقدام فرمایند. ستاد برگزاری این نمایشگاه از متقاضیان فضای ریالی کلیه ضمانت نامه های لازم را اخذ خواهد نمود.

 

نکات مهم:                                                                                                                                     

·        توجه داشته باشید به علت حجم بالای ثبت‌نام‌ها، احتمال کندی سایت و یا کامل نشدن پیش ثبت‌نام وجود دارد؛ لذا درخواست می‌گردد، در ثبت‌نام خود به‌دقت عمل نمایید و در آخر ایمیل تأییدیه دریافت نمایید.

·        درصورتی‌که در تاریخ مشخص‌شده پیش ثبت‌نام شرکت‌ها در سایت نمایشگاه انجام نشود، اتحادیه هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال عواقب ناشی از عدم ثبت‌نام متقاضیان نخواهد داشت و فضا به آن شرکت تعلق نمی‌گیرد.

·        متراژ درخواست شده از سوی شرکت‌ها با توجه به محدودیت‌های نمایشگاه و درخواست‌ها موردبررسی قرارگرفته و در صورت موجود بودن ظرفیت سالن‌ها متراژ موردنظر تخصیص خواهد یافت، در غیر این صورت متراژ درخواست شده از سوی متقاضی تعدیل می‌شود.

 

اعضاء محترم می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر در این زمینه با روابط عمومی اتحادیه تماس حاصل فرمایند.

۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ۱۷:۰۳
تعداد بازدید : ۷۳۷