ابلاغ و اجرای اصلاحیه ممنوعیت صادرات با فلکسی تانک، شاید وقتی دیگر!

ابلاغ و اجرای اصلاحیه ممنوعیت صادرات با فلکسی تانک، شاید وقتی دیگر!

در جلسه ای که فتحی رئیس کمیسیون روغن به همراه معروفخانی و صابری رئیس و عضو هیئت مدیره با معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد داشتند موضوعات مهمی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس، فتحی افزود: این جلسه در دفتر آقای دکتر ساده با حضور خانم رخشان تشکیل شد و موضوعاتی که در جلسه مطرح شد و مصوب شد به شرح ذیل میباشد:

١- با توجه به اینکه در دستورالعمل جدید نمونه برداری مشتقات نفتی  سازمان ملی استاندارد صادرات مشتقات نفتی در فلکسی تانک رو غیرمجاز اعلام کرده بودند و اجرای این دستور العمل هم از تاریخ ١٤٠٢/٠٨/٢٣ ابلاغ میشد، مصوب شد که ابلاغ و اجرای این دستورالعمل تا زمان اصلاحیه آن به زمان دیگری موکول گردد که البته قابل ذکر هست که مقرر شد در زمان اصلاح دستورالعمل کارشناسان اتحادیه هم در این خصوص در جلسه حضور یابند. 

٢- مقرر شد جلسه اصلاح دستورالعمل قبل از مهلت ستاد ( ١٤٠٢/١٠/٠٧) تشکیل گردد. 

٣- در خصوص تدوین کدهای عمومی بابت هیدروکربن ها هم با توجه به اینکه جلسات کارگروه مرکزی در حال برگزاری أست مقرر شد نماینده اتحادیه هم در این جلسات حضور داشته باشند.

٤- در خصوص مشکل کد استاندارد سازی فوتس اویل که جناب صابری مطرح نمودند هم مقرر شد اتحادیه تمامی مواردی که این شرکتها را دچار مشکل کرده طی نامه رسمی به سازمان استاندارد اعلام کند که این مشکل در جلسه ای با حضور نمایندگان اتحادیه بررسی و تصمیم گیری گردد. 

با توجه به حساسیت موضوعات، از جناب دکتر اسعدی و دبیرخانه محترم درخواست دارم این موضوعات را در دستور کار قرار دهند و پیگیر تشکیل جلسات مربوطه باشند.

۲۱ آبان ۱۴۰۲ ۰۹:۵۰
تعداد بازدید : ۲۳۲