سرمایه گذاری کره ای ها در صنعت پتروشیمی آمریکا

سرمایه گذاری کره ای ها در صنعت پتروشیمی آمریکا
شرکت پتروشیمی دایلیم کره جنوبی با هدف گسترش فعالیت های خود در آمریکا افزون بر انتقال فناوری اقدام به سرمایه گذاری می کند.

به گزارش نیپنا به نقل از کیمیکال تکنولوژی، شرکت پتروشیمی دایلیم کره جنوبی برای تامین فناوری مورد نیاز تولید پلی ایزوبیوتیلن با شرکت تولیداتشیمیایی لوبریزول مستقر در ایالات متحده قرارداد همکاری امضا کرد. 

پلی ایزوبیوتیلن ماده اصلی مورد نیاز شرکت شیمیایی لوبریزول است که بعد از عقد این قرارداد از این پس توسط شرکت کره ای دایلیم در مرکز دیر پارک تگزاس تامین خواهد شد.

شرکت دایلیم فن آوری مورد نیاز برای تولید تمامی طیف پلی ایزوبیوتیلن ها از محصولات به سرعت واکنش پذیر تا رنج معمولی آن را دارا است. 

شرکت شیمیایی لوبریزول یک طرح ده ساله برای توسعه و ارتقای صنعت خود در نظر گرفته است که با هدف ارتقا سطح تولید و بهبود قابلیت های شرکت در سطح جهانی است و این توافق بخشی از این طرح گسترده محسوب می شود و بستر مورد نیاز سرمایه گذاری های لوبریزول را ایجاد می کند.

دان شیتز رییس دوم شرکت شیمیایی لوبریزول در رابطه با قرارداد می گوید: از طریق این توافق شرکت لوبریزول به فرآیندهای نوین دسترسی پیدا کرده و مزایای فراوانی برای شرکت تضمین می کند و در آینده شرکت می تواند با فرمولهای مختلف و مواد افزودنی متنوع تولیدات گسترده ای به بازارهای جهانی عرضه کند و تحول عظیمی در بازار محصولات پدید آورد.

مدت زمان لازم برای مراحل مهندسی اولیه پروژه تولید و دستیابی به تولید انبوه و عرضه به بازارهای جهانی سه سال پیش بینی می شود.

شرکت لوبریزول در برکشایر هاتاوی تولید کننده مواد افزودنی روان کننده روغن موتور، سیستم نیروی محرکه و  سایر مایعات مربوطه حمل و نقل، گریس صنعتی، و مواد افزودنی برای بنزین و سوخت دیزل است .

۱۴ شهریور ۱۳۹۴ ۱۵:۱۵
تعداد بازدید : ۵۵۰