نمایشگاه صنعتی و بازرگانی تومسیاد و دومین شورای بین المللی صاحبان صنایع کوچک و متوسط ترکیه

عضو محترم اتحادیه

 

با سلام

احتراماً بر اساس اطلاعیه دفتر امور بین‌الملل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، به اطلاع می‌رساند، به مناسبت برگزاری نمایشگاه صنعتی و بازرگانی تومسیاد ( اتحادیه کل بازرگانان و صاحبان صنایع ) و نیز دومین شورای بین‌المللی صاحبان صنایع کوچک و متوسط ( تومسیاد ) برنامه هیات خریدی بدین منظور در شهر استانبول ترکیه در تاریخ 21-25 اکتبر ( 29 مهر 3 آبان 94 ) ترتیب داده شده است. در این خصوص سازمان برگزارکننده این برنامه با هماهنگی وزارت اقتصاد جمهوری ترکیه از مسئولین شرکت‌های واردکننده فعال در زمینه مرتبط با موضوع برنامه جهت عزیمت به ترکیه برای انجام دیدارهای دوجانبه با شرکت‌های طرف ترکه دعوت بعمل آورده و تنها هزینه‌های اقامتی همراه با صبحانه را تقبل می‌نماید. ( هزینه بلیت رفت‌وبرگشت به عهده خود شرکت‌کننده خواهد بود).

برنامه هیات خرید شامل ارائه گزارش و اطلاعات دیدارهای دوجانبه شرکت‌ها و بازدید از کارخانجات تولیدی و یا تور شهری می‌باشد.

متقاضیان شرکت در این برنامه پس از مطالعه شرایط ذیل، نامه درخواست خود را به همراه فرم تکمیل‌شده پیوست حداکثر تا تاریخ 16 مهرماه 94 (پنجشنبه) به بخش بازرگانی سفارت ترکیه  در تهران به آدرس tahran@ekonomi.gov.tr ایمیل نمایند.

به علت محدود بودن ظرفیت پذیرایی تاریخ ارسال نامه درخواست و همچنین نتیجه بررسی مطالب مندرج در فرم تقاضا ملاک عمل خواهد بود.

فرم‌ها جهت بررسی در اختیار سازمان برگزارکننده برنامه مذکور قرار می‌گیرد. در صورت تأیید نهایی از طرف آن سازمان مراتب به اطلاع رسانده خواهد شد تا متعاقباً شرکت‌های متقاضی اقدام به تهیه بلیت نموده برنامه پروازی خود را جهت انجام هماهنگی‌های بعدی به این رایزنی ارسال نمایند. پیشنهاد می‌گردد قبلاً رزرو بلیت انجام گیرد زیرا تائید نهایی از طرف سازمان برگزارکننده بسیار نزدیک به تاریخ رفت انجام‌گرفته و عدم انجام رزرو قبلی باعث بروز مشکل در تهیه بلیت می‌گردد.

 

شرایط شرکت در برنامه هیات خرید

1.فرم تقاضا( فایل پیوست ) را به‌طور کامل و دقیق تکمیل نمایند خصوصاً دربند 8 در مورد اجناسی که تمایل به واردات آنها از کشور ترکیه دارند، اطلاعات دقیق ارائه نمایند. همچنین متقاضیان در صورتی می‌توانند در این برنامه شرکت نمایند که در برنامه‌های قبلی هیات خرید شرکت ننموده باشند.

2.از هر شرکت یک نفر متقاضی پذیرفته می‌شود. در صورت اجبار به شرکت دو نفر در این برنامه شرکت نفر دوم منوط به تائید وزارت اقتصاد جمهوری ترکیه خواهد بود.

3.حضور نمایندگان اعزامی شرکت‌ها (متقاضیان) در دیدارهای دوجانبه با شرکت‌های طرف ترک و دیگر برنامه‌ها که از طرف شرکت برگزارکننده طبق تاریخ‌های فوق برنامه‌ریزی‌شده است، الزامی است. لذا رعایت تطابق تاریخ‌ها (رفت‌وبرگشت) نمایندگان با تاریخ‌های فوق نیز الزامی می‌باشد.

4.به دلیل الزام حضور نمایندگان اعزامی شرکت‌ها در دیدارهای دوجانبه با شرکت‌های طرف ترک متقاضیان شرکت در برنامه مذکور می‌بایستی با امضای بخش آخر فرم تقاضا که حاوی عبارت انگلیسی معادل " متعهد می‌شود در دیدارهای دوجانبه با شرکت‌های طرف ترک شرکت نمایم " می‌باشد، این مورد را تعهد نمایند.

5.نمایندگان اعزامی شرکت‌ها می‌بایستی مسئولیت تصمیم‌گیری در انجام خریدها را داشته باشند.

6.جهت پیشگیری از بروز برخی مسائل در برنامه‌ریزی‌های آنان مانند عدم برگزاری دیدارهای دوطرفه شرکت‌ها در سطح موردنظر و عدم امکان پس دادن اتاق‌های هتل که بنام آن اشخاص رزرو شده و غیره متقاضیان از انصراف خود جهت شرکت در این برنامه در روزهای آخر خودداری نمایند.

7.نمایندگان اعزامی شرکت‌ها ترجیحاً به زبان انگلیسی ( فرانسه و آلمانی ) آشنایی داشته باشند.

نمایشگاه صنعتی و بازرگانی تومسیاد و دومین شورای بین المللی صاحبان صنایع کوچک و متوسط ترکیهنمایشگاه صنعتی و بازرگانی تومسیاد و دومین شورای بین المللی صاحبان صنایع کوچک و متوسط ترکیه
 

با احترام،

مهدی اسپندیاری

دبیرکل

 

۱۵ شهریور ۱۳۹۴ ۱۳:۱۵
تعداد بازدید : ۵۶۷