پیام نوروزی وزیر نفت به خانواده بزرگ صنعت نفت: صنعت نفت اهداف کلان کشور را با وجود محدودیت ها محقق می سازد

پیام نوروزی وزیر نفت به خانواده بزرگ صنعت نفت: صنعت نفت اهداف کلان کشور را با وجود محدودیت ها محقق می سازد
وزیر نفت در پیام نوروزی خود به کارکنان صنعت نفت، با اشاره به مجاهدت های خانواده بزرگ نفت در سال جهاد اقتصادی، تاکید کرد صنعت نفت اهداف کلان کشور را باوجود محدودیت ها محقق می سازد.

به گزارش شانا، متن کامل پیام نوروزی وزیر نفت به شرح زیر است:

سپاس خدای را که توفیق خدمت عطا فرمود و خانواده بزرگ صنعت نفت را در سایه توجهات خود مفتخر به دریافت مدال خدمتگزاری امت شریف ایران ساخت.

سال 1390 را که به ابتکار مقام معظم رهبری به جهاد اقتصادی نامگذاری شد، در حالی با افتخار و عزت سپری می کنیم که با مجاهدت شما عزیزان، سربلند از انجام وظایف و ماموریت های خود شاهد پیشرفت، سازندگی، رشد علمی، توسعه فناوری و عامل حرکت اقتصادی و صنعتی کشور هستیم.

از شما که در همه دوران ها از بحبوحه انقلاب به رهبری حضرت امام (ره) تا جنگ تحمیلی و تحریم ها، تلاش همه جانبه و جهادگونه خود را با تقدیم صدها شهید ـ از جمله شهید تندگویان ـ به کار گرفته اید تا انقلاب شکوهمند اسلامی مردم این سرزمین باستانی و پرافتخار به ثمر نشیند و از این مسیر سخت و پرفراز و نشیب با سربلندی و افتخار عبور نماید سپاسگزارم.

بدون شک همدلی و همفکری و تلاش جهادگونه همه اقشار در صنعت نفت از جمله مدیران با تجربه و دانشمند، کارکنان، کارشناسان زبده و تکنسین های متعهد باعث شد که بتوانیم وظایف محوله از سوی دولت خدمتگزار را جامه عمل بپوشانیم.

اطمینان دارم با توجه به قابلیت های موجود از نظر منابع انسانی کارآمد و بنیان های نیرومند علمی، فنی و تجربی، قادر خواهیم بود به اهداف سند چشم انداز و برنامه پنجم توسعه با وجود محدودیت های ایجاد شده دست یابیم.

بنابراین از فرصت استفاده کرده و به همه شما کارکنان عزیز و سختکوش صنعت نفت که در هر شرایطی برای تحقق اهداف این صنعت و انجام ماموریت های مقدس خود در پاسداری از ثروت های ملی تلاش می کنید، خدا قوت گفته و قدردانی می نمایم. همچنین از خانواده های معظم شما که در این شرایط با قبول مسوولیت هایی فراتر از سایرین کمک و یار صادق شما در انجام بهینه وظایف بوده اند، نیز قدردانی می کنم و آرزو دارم سال جدید ـ که دشمنان می کوشند هر لحظه آن را برای ما دشوارتر سازند و جنگ پنهان خود را آشکار نمایند ـ سالی پر از موفقیت و غلبه بر توطئه ها برای شما و مردم صبور و توانمند ایران اسلامی باشد و در کنار خانواده خود شاهد بهروزی و سرفرازی روزافزون باشید.

رجای واثق دارم که خداوند متعال به حرمت خون شهدای پاک این سرزمین و به یمن توجهات خاص ائمه اطهار علیهم السلام، خصوصا حضرت مهدی صاحب العصر و الزمان (عج) و در سایه رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی، قافله امت انقلابی ایران را هرچه سریعتر به سرمنزل مقصود می رساند و حلاوت پیروزی را در کام ستمدیدگان جهان می نشاند.

رستم قاسمی
وزیر نفت

۲ فروردین ۱۳۹۱ ۱۱:۳۰
تعداد بازدید : ۱,۰۲۲