ساخت مجتمع جدید پلی پروپیلن شرکت هیوسانگ در کره جنوبی

ساخت مجتمع جدید پلی پروپیلن شرکت هیوسانگ در کره جنوبی
شرکت هیوسانگ قصد دارد با توجه به رشد تقاضا برای پلی پروپیلن تا بیش از 300 هزار تن در سال، ظرفیت تولید پلی پروپیلن خود را افزایش دهد.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی بیزینس کوریا، منابع صنعتی اعلام کردند که شرکت هیوسانگ کره جنوبی قصد دارد 150 میلیارد وون (معادل 129 میلیون90 هزار دلار) برای ساخت یک مجتمع تولید پلی پروپیلن با ظرفیت تولید سالانه 200 هزار تن، در محل مجتمع یونگ یون 1Yongyeon1))، در شهر اولسان این کشور سرمایه گذاری کند.

به دنبال توسعه واحد هیدروژن زدایی ( DH ) شرکت هیوسانگ که از نیمه دوم سال جاری میلادی در مدار تولید قرار می گیرد؛ این شرکت قصد دارد با توجه به رشد تقاضا برای پلی پروپیلن تا بیش از 300 هزار تن در سال، ظرفیت تولید پلی پروپیلن خود را افزایش دهد.

هیوسانگ از اواخر سال 2013 میلادی تا کنون، در مجموع 280 میلیارد وون (معادل 241 میلیون دلار) برای ساخت واحد هیدورژن زدایی پروپان خود واقع در مجتمع یونگ یون هزینه کرده است و تصمیم دارد خط تولید این واحد را توسعه دهد.

واحد هیدروژن زدایی به تولید پروپیلن از خوارک پروپان می پردازد. پروپیلن خوراک اولیه برای تولید پلی پروپیلن است.

انتظار می رود در پی افزایش تولید گاز شیل در ایالات متحده و افت قیمت پروپان، سودآوری تولید پلی پروپیلن در آینده ای نزدیک به طور قابل ملاحظه ای افزایش یابد.

با تکمیل این پروژه، ظرفیت تولید پلی پروپیلن این تاسیسات از رقم فعلی 300 هزار تن در سال، به 500 هزار تن افزایش می یابد. این افزایش ظرفیت می تواند به رقابتی تر شدن قیمت پلی پروپیلن شرکت هیوسانگ کمک شایانی کند.

پلی پروپیلن به طور گسترده ای در تولید ظروف پلاستیکی، لوله های تخلیه و سرنگ های پزشکی کاربرد دارد.

۱۱ مهر ۱۳۹۴ ۱۰:۴۹
تعداد بازدید : ۵۵۹