روزشماری شرکتهای خارجی برای امضای قرارداد جدید نفتی

روزشماری شرکتهای خارجی برای امضای قرارداد جدید نفتی
معاون مدیر کل شرکت Senergy انگلستان با اشاره به اینکه ما در حال مذاکره با شرکتهای ایرانی برای امضای قراردادهای جدید نفتی هستیم گفت: هیچ تحریمی ما را از امضای قراردادهای جدید منع نمی کند.
ایان موریسون در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: ایران به لحاظ دارا بودن مخازن نفتی بزرگ می‌تواند از فرصتهای سرمایه‌گذاری کشورهای اروپایی استفاده نماید. چرا که کاربرد تکنولوژی در این مخازن بزرگ منجر به ازش افزوده برای کشور خواهد شد. 

وی تاکید کرد: نرخ قابل برداشت فعلی ایران از میدان نفتی حدود 25 درصد است و این رقم باید به چیزی نزدیک به نرخ های معمول جهان که حدود 50 درصد است، برسد.
 
معاون مدیر کل شرکت Senergy انگلستان ادامه داد: فرصتهای زیادی در صنعت نفت ایران برای شرکت های نفتی وجود دارد.

وی تصریح کرد: شرکت های سرمایه گذار خارجی در حال مذاکره با شرکتهای ایرانی برای امضای قراردادهای جدید هستند و هیچ تحریمی ما را از امضای قراردادهای جدید منع نمی کند. 
 
موریسون گفت: ما در ایران هر کاری که بتوانیم انجام می دهیم تا بتوانیم جایگاه قبلی خود را در دوران پسا تحریم در این کشور به دست آوریم. تنها موردی که وجود دارد، زمان است و ما همچنین منتظر ایجاد اطمینان از سیاستمداران خود هستیم تا به طور کامل در ایران وارد عمل شویم.
۱۲ مهر ۱۳۹۴ ۰۹:۰۸
تعداد بازدید : ۵۳۲