نشست صنعتی- نفتی فعالان بخش خصوصی

نشست صنعتی- نفتی فعالان بخش خصوصی
صبح امروز نمایندگان بخش خصوصی در هشتمین دوره هیات نمایندگان اتاق تهران، برای هفتمین بار گرد هم می‌آیند تا در مورد وضعیت اقتصاد ایران به بحث و تبادل‌نظر بنشینند. در این نشست اعضای هیات نمایندگان اتاق تهران علاوه بر بررسی رویدادها و اخبار روز اقتصاد کشور، به مسایل عمده اقتصادی در حوزه صنعت و معدن، انرژی و بازار سهام نیز می‌پردازند.

در ابتدا مسعود خوانساری، رئیس اتاق تهران، با اشاره به وقایع مهم اقتصادی کشور و فعالیت‌های اتاق تهران طی یک ماه گذشته، این نشست را آغاز خواهد کرد و پس از او علی سنگینیان، رئیس کمیسیون بازار پول و سرمایه و حمیدرضا صالحی نایب رئیس کمیسیون انرژی و محیط زیست اتاق تهران به عنوان دو سخنران پیش از دستور پشت تریبون قرار می‌گیرند.


مهدی پورقاضی سخنران بعدی این نشست است که به تشریح عملکرد کمیسیون صنعت و معدن می‌پردازد. او که خود ریاست این کمیسیون را برعهده دارد گزارشی از فعالیت‌ها، تصمیمات و عملکرد کلی این کمیسیون در شش ماه گذشته به جمع هیات نمایندگان ارائه می‌دهد. این کمیسیون گزارش عملکرد خود را در قالب بیانیه‌ای ارائه می‌کند که به رأی نمایندگان گذاشته خواهد شد.


هم‌چنین منصور معظمی که علاوه بر ریاست کمیسیون انرژی اتاق تهران در کسوت معاون برنامه‌ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت نفت نیز فعالیت می‌کند، در مورد مشارکت بخش خصوصی در این صنعت توضیح خواهد داد. سایر اعضای هیات نمایندگان نیز پس از سخنان معظمی، نظرات خود را در مورد میزان حضور و نحوه فعالیت بنگاه‌های بخش خصوصی در صنعت نفت ارائه می‌کنند.


هفتمین نشست هیات نمایندگان اتاق تهران، صبح سه‌شنبه 21 مهر ماه 1394 از ساعت 7 الی 9 صبح در اتاق تهران برگزار می‌شود. اعضای اتاق تهران نیز می‌توانند با ورود به بخش «پخش زنده» در سایت اتاق تهران و وارد کردن شماره کارت بازرگانی و شماره شناسنامه صاحب کارت، این نشست را به طور زنده و مستقیم ببینند.

۲۱ مهر ۱۳۹۴ ۱۰:۱۹
تعداد بازدید : ۶۲۱