چهارمین جلسه کمیسیون پتروشیمی ،شیمیایی و گاز

چهارمین جلسه کمیسیون پتروشیمی، شیمیایی و گاز در تاریخ 28/07/1394 در ساعت 16 با حضور دبیر کل، هیئت رئیسه و جمعی از اعضاء در محل دبیرخانه اتحادیه برگزار گردید.

طی این جلسه اخبار کمیسیون قرائت گردید و گزارشی در مورد وب سایت فارسی و انگلیسی اتحادیه ارائه و از اعضاء درخواست بعمل آمد تا پیشنهادات خود را در رابطه با هرچه بهتر شدن این وب سایت به روابط عمومی اتحادیه اعلام فرمایند. سپس درخواست عضویت شرکت های اترک شیمي شرق و صنایع شیمیایی بیات مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و با اکثریت آراء به تایید کمیسیون رسید. ضمناً براساس ضوابط و مقررات درخواست های مذکور بایستی در کمیسیون فنی، نظارت و پایش مطرح و در صورت موافقت به تایید نهایی هیئت مدیره برسد.


کمیسیون پتروشیمی 1

سپس درخصوص مشکلات صادراتی فراورده های پتروشیمی، شیمیایی و گاز بحث و بررسی به عمل آمدو مقرر گردید که مشکلات مذکور طی جلساتی که با مسئولین ارگانهای متعامل برگزار میگردد مطرح و مورد پیگیری قرار گیرد و همچنین درخواست اصلاح ماده 12 دستورالعمل پیشگیری و مبارزه با قاچاق و عرضه خارج از شبکه فراورده های نفتی یارانه ای ارائه گردید که در این مورد نیز مقرر گردید با مسئولین مربوطه مذاکره به عمل آید.

کمیسیون پتروشیمی 2

ضمناً در مورد نامه 6349/80 مورخ 04/07/1394 معاونت محترم اقتصادی وزارت امور اقتصاد و دارایی مبنی بر اینکه واحدهای اجرایی سازمان امور مالیاتی بخشنامه مربوط به فهرست کالاهای نفتی را رعایت نموده و از اعمال سلیقه های شخصی در این خصوص اجتناب نمایند و چنانچه بعضاً ادارات مالیاتی از اجرای بخشنامه مذکور امتناع ورزند، لازم است مراتب با ذکر مصادیق مشخص از سازمان و در صورت ضرورت از آن معاونت محترم پیگیری گردد، اشاره گردید.


کمیسیون پتروشیمی 4
کمیسیون پتروشیمی 3

جلسه در ساعت 30/18 با ذکر صلوات پایان گرفت.  

۲۹ مهر ۱۳۹۴ ۱۶:۳۷
تعداد بازدید : ۶۹۰