پیشنهاد معاون اجرایی رئیس جمهور برای تشکیل "مرکز آمار" بخش خصوصی

پیشنهاد معاون اجرایی رئیس جمهور برای تشکیل "مرکز آمار" بخش خصوصی
محسن جلال‌پور رئیس اتاق بازرگانی ایران در صفحه تلگرام خود از پیشنهاد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور به اتاق بازرگانی برای راه اندازی و تدارک مرکز آمار بخش خصوصی خبر داد و گفت که خوشبختانه از ماه گذشته مقدمات شکل گیری آن در اتاق ایران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محسن جلال پور رئیس اتاق بازرگانی ایران در صفحه تلگرام خود مطلبی به شرح زیر منتشر کرده است:

"دوستان سلام

دیروز ناهار میزبان معاون محترم اجرایی رئیس جمهور بودیم.آقای محمد شریعتمداری همراه با آقا محسن بهرامی ارض اقدس فروتنی کردند و به اتاق ایران آمدند و نشستی صمیمی داشتیم و در نهایت، ناهار را با هم خوردیم.
در این نشست بسیار صمیمی، در باره خیلی مسائل اقتصادی و اجرایی کشور صحبت کردیم.
برای ما البته مهم این بود که برنامه های این دوره اتاق را تشریح کنیم و از معاون اجرایی رئیس جمهور برای پیش برد این برنامه ها رهنمود بگیریم و تقاضای کمک کنیم.
حاج آقای شریعتمداری سه پیشنهاد مشخص مطرح کردند که خوشبختانه بخشی از این برنامه ها هم اکنون در اتاق ایران در حال پی گیری است و بخشی از پیشنهادهای ایشان نیز برای ما تازگی داشت که قول دادیم در دستور کار قرار دهیم.

📌مورداول، راه اندازی و تدارک مرکزآمار بخش خصوصی بود که خوشبختانه از ماه گذشته مقدمات شکل گیری آن در اتاق ایران آغاز شده است.
📌پیشنهاد دوم ایشان، درمورد بررسی نقاط ضعف وقوت خصوصی سازی بود که توضیح دادم برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است و در دستور کار قرار داده ایم و حتی گام هایی هم برداشته ایم.
📌پیشنهاد سوم معاون اجرایی رئیس جمهور، انجام یک کارعلمی درمبحث اقتصاد مردمی بود که ازفرازهای اصلی اقتصاد مقاومتی است و قرارشد این پروژه تحقیقاتی نیز در درمرکز تحقیقات اتاق ایران آغاز شود.

حاج محمد شریعتمداری آن گونه که در دولت یازدهم بدون حاشیه و پرتلاش، ایفای نقش می کند، سرمایه ای ارزشمند است که باید قدرش را بدانیم.همه ما به یاد داریم که این تکنوکرات خوش فکر و با سابقه، در حوزه بازرگانی چه کارهای به یاد ماندنی و ماندگاری کرده و اکنون نیز بی ادعا و بی حاشیه مشغول اصلاح اموراتی است که مجاز به بیانش نیستم اما تأکید می کنم که خطیرند و پر هزینه.
اطمینان دارم که در آینده، با حمایت ایشان و کمک محسن خان بهرامی ارض اقدس گام های بزرگی برای بخش خصوصی برداشته خواهد شد."

۲۷ آبان ۱۳۹۴ ۱۰:۵۹
تعداد بازدید : ۵۹۳