برنامه ریزی امارات متحده عربی برای رشد صنعت پتروشیمی

برنامه ریزی امارات متحده عربی برای رشد صنعت پتروشیمی
امارات متحده عربی قصد دارد تا سال 2016 ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی خود را افزایش دهد.

به گزارش نیپنا با توجه به تحقیقات منتشر شده توسط بیزینس مانیتور اینترنشنال، صنعت پتروشیمی امارات متحده عربی در نظر دارد تا سال 2016 با گسترش و توسعه عظیم در صنعت پتروشیمی با رشدی قوی در این عرصه در بازار حضور داشته باشد.

بر این اساس امارات متحده عربی قصد دارد تا ظرفیت تولید اتیلن را از 2 میلیون تن در سال 2013 به 5 میلیون تن در سال 2016برساند و همچنین ظرفیت تولید پلی اتیلن (PE)  با بیش از سه برابر تولید گذشته یعنی در حدود 3.52 میلیون تن در سال و پلی پروپیلن (PP) با 170 ٪ افزایش به2.14میلیون تن در سال  برساند. 

امارات متحده در نظر دارد در نمایشگاه عرب پلاست که در سال 2017 برگزار خواهد شد با 150 عدد ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته جدید صنعت پتروشیمی را به نمایش بگذارد . با این اوصاف امارات متحده عربی در حال برنامه ریزی برای بهره گیری از تمام توان خود برای تسلط بیشتر بر بازارهای جهانی صنعت پتروشیمی است.

در نمایشگاه دو سالانه عرب پلاست بسیاری از تولیدکنندگان جهان پلاستیک و پتروشیمی آخرین دستاوردهای خود را برای عرضه به بازار های مصرف نمایش می دهند.

حدود 56 ٪ از بازدید کنندگان نمایشگاه عرب پلاست امارات متحده عربی از منطقه شورای همکاری خلیج فارس است و اروپاییان تنها 8 درصد شرکت کنندگان را تشکیل می دهند.

در نمایشگاه عرب پلاست سال 2017 محصولات جدید و فن آوری های صنعت در زمینه قالب گیری تزریقی، قالب گیری ضربه، بسته بندی، تکنیک هایپردازش پلاستیکی و همچنین مواد خام، مانند مواد افزودنی و پلیمرها و طیف گسترده ای از ماشین آلات پلاستیک، تکنولوژی پردازش لاستیک،سیستم های قبل و بعد از پردازش، تکنولوژی بسته بندی پلاستیک، اکستروژن، موادشیمیایی، محصولات نیمه تمام، پلاستیک های مهندسی را نمایش می دهد .

۲ دی ۱۳۹۴ ۱۴:۲۹
تعداد بازدید : ۴۹۵